06-12-2005, 17:19 PM
eriti ökoliikur see masin pole, kuna pöörded kukuvad haruharva alla 3000rpm. Raske on see kaks korda lahjemale masinale üleminek... Kütust läheb olenevalt välistemperatuurist samamoodi 8-9l/100km nagu valgegagi
homme läeb punane kaatet Opelaasi, kus tal esisild kokku jooksma õpetatakse. Lasen proffidel ka sildu uurida - kuna nii ees kui taga on miski kolin, mida ma uute juppide lademetega ravida pole mõistnud. Kuna tagasillas on kokku täpselt neli puksi, mis ainukestena võivad allikaks olla, siis see pole probleem (samas amordipukse 16V kerele enam ei müüda...). Esisild paneb just kukalt kratsima - kuna amordipadjad ok, õõtsapuksid ok, sharniirid+rooliotsad+laagrid uued, supportid korralikud (parimad, mida saksa romulal mulle omal ajal pakkuda oli - ning kuna pidurdades kah kolin alles, siis suppordiviga see pole) - aga ikka on midagi, mis häälitseb...
valget pole küll unustanud, aga pole aega temaga tegeleda. Seda enam, et plaanid on temaga päris tõsised. Otsin uut doonorit valgele
homme läeb punane kaatet Opelaasi, kus tal esisild kokku jooksma õpetatakse. Lasen proffidel ka sildu uurida - kuna nii ees kui taga on miski kolin, mida ma uute juppide lademetega ravida pole mõistnud. Kuna tagasillas on kokku täpselt neli puksi, mis ainukestena võivad allikaks olla, siis see pole probleem (samas amordipukse 16V kerele enam ei müüda...). Esisild paneb just kukalt kratsima - kuna amordipadjad ok, õõtsapuksid ok, sharniirid+rooliotsad+laagrid uued, supportid korralikud (parimad, mida saksa romulal mulle omal ajal pakkuda oli - ning kuna pidurdades kah kolin alles, siis suppordiviga see pole) - aga ikka on midagi, mis häälitseb...
valget pole küll unustanud, aga pole aega temaga tegeleda. Seda enam, et plaanid on temaga päris tõsised. Otsin uut doonorit valgele