20-12-2005, 18:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2005, 19:14 PM ja muutjaks oli valdo.)
Vene autodest ZISidel - ennesõjaaegsel ZIS-101'l ja pealesõjaaegsel ZIS-110'l. Kardan, et N.Liidu toodangust joon alla.
Mõlemad piiratud koguses toodetud valitsuslimusiinid. Toodetud ligikaudu 9000 ja 2000 isendit vastavalt. 101de hulka harvendas paljus küll sõda...
Kui N.Liit välja jätta, võis R8 mootorit kohata 1930ndate suurtel Meeriklas-limusiinidel a la Packard, Cadillac jt. R8 oli 1930ndatel peal ka suurtel ehk siis 500- ja 700-seeria Mercedestel (sh Hitleri lemmikul MB-770 Grosseril), kuid Saksa R8-autod olid Eestis üliharuldased (mõned üksikud siinmaal sõja järel olnud autod on huvilistel reeglina teada).
Mõlemad piiratud koguses toodetud valitsuslimusiinid. Toodetud ligikaudu 9000 ja 2000 isendit vastavalt. 101de hulka harvendas paljus küll sõda...
Kui N.Liit välja jätta, võis R8 mootorit kohata 1930ndate suurtel Meeriklas-limusiinidel a la Packard, Cadillac jt. R8 oli 1930ndatel peal ka suurtel ehk siis 500- ja 700-seeria Mercedestel (sh Hitleri lemmikul MB-770 Grosseril), kuid Saksa R8-autod olid Eestis üliharuldased (mõned üksikud siinmaal sõja järel olnud autod on huvilistel reeglina teada).
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18