27-12-2005, 21:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2005, 21:03 PM ja muutjaks oli Edel.)
Martti Kirjutas:On ka varem selliseid probleeme olnud kuid tänapäev on tänu sajale erinevale raudteefirmale need probleemid raskemini lahendatavad.Regardman Kirjutas:Varasemal ajal sellist pisikest probleemi siis ette ei nähtud?Martti Kirjutas:Aga miks selle rongi ees on kaks vedurit? Tavaliselt on ikka Tallinn-Moskva rongil üks vedur.Juhuks, kui üks pe***e läheb!
See et vedur(rong) peale suuremat remonti esimestel reisidel poole maa peal ära kustub,on tavaline. Hea näide ka alles tänavu suvel Juulikuus,kui tuli remondist Edelaraudtee diiselrong DR1A-312,alles oma teise reisi ajal Tallinnast Pärnu sõites Liiva jaamas ära "kustus". Seisis seal üle poole tunni enne kui depoost diiselvedur(ChME3) tuli ja rongi sappa võttis,mis sest et Tallinn-Väikese depoo sealsamas lähedal on!
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...