27-12-2005, 21:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2005, 21:44 PM ja muutjaks oli Edel.)
PETSS Kirjutas:Kui koosseisus on mitu vedurit,on need kõik "auru" all,välja arvatud kui transporditakse töökõlbmatut vedurit.Martti Kirjutas:Kas siis sõidu ajal on ka teine wedur matsu all.Lihtsam oleks ju korralik ja töökindel asi sinna ette aretada kui terwet veduriparki igaks juhuks kaasas wedada.Regardman Kirjutas:Varasemal ajal sellist pisikest probleemi siis ette ei nähtud?Martti Kirjutas:Aga miks selle rongi ees on kaks vedurit? Tavaliselt on ikka Tallinn-Moskva rongil üks vedur.Juhuks, kui üks pe***e läheb!
Töökindlus on suhteline mõiste. Varjatud vigu äsja remonditud asjadel võib alati välja tulla ja neid veel kõige vähem tahetakse raudteel. Selleks ongi igaks juhuks 2 vedurit ees. EVR Ekspressil hetkel lihtsalt pole vedureid rohkem.
Ootame,Lätist on veel tulemas kolmaski vedur.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...