K: grafiitõli
#11

Vot nende tõsiteaduslike katsetega on nagu on.Võibolla kohatu võrdlus talvekummi testi kohta on see et mõni suuda testivõitjaga esimesel päeval auto Kuusakoskisse saata,teine sõidab säästukummiga probleemivabalt terve elu.Praeguse jutu mõte on selles,et ise peab siiski hoolitsema auto eest korralikult mitte lootma korrosiooni tõrjele ainult.Põhja töötlemine altpoolt on üks pool aga seest kuiva ja puhtana hoidmine on päris oluline.Sisemiste õõnsuste ja valtsivahedetöötlemisel peab kasutama materjali mis ei hangu,sest auto vanemad autod annavad ikka kuskilt järele ja hea on kui selle vahe täidab õli mitte vesi.Ühe sarnase katse tegi ka sakslased vist ,mulle näitas Terosoni müügiesindaja seda.Kasutati põhimõtteliselt ühesuguseid materjale aga tulemused olid läikivast plekist peaaegu roostepuruni.Vanematel ja tsinkimata autodel on olulsem vast ernevate liidete ja valtside töötlemine,sest suur sile ja tuulduv põhi pole nii roosteõrn.Movilist niipalju et temaga võib küll ainult siledaid pindu katta,sest tema ronimisvõime on olematu.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K: grafiitõli - Autor: Marcello - 15-11-2005, 16:46 PM
RE: K: grafiitõli - Autor: motamees - 15-11-2005, 17:19 PM
RE: K: grafiitõli - Autor: Marcello - 16-11-2005, 00:13 AM
RE: K: grafiitõli - Autor: motamees - 16-11-2005, 01:45 AM
RE: K: grafiitõli - Autor: Marcello - 16-11-2005, 10:56 AM
RE: K: grafiitõli - Autor: AZ1602 - 18-12-2005, 23:50 PM
RE: K: grafiitõli - Autor: TeeTL - 19-12-2005, 10:38 AM
RE: K: grafiitõli - Autor: roosteuss - 27-12-2005, 22:04 PM
RE: K: grafiitõli - Autor: Jesper - 27-12-2005, 22:37 PM
RE: K: grafiitõli - Autor: hulgus - 28-12-2005, 19:16 PM
RE: K: grafiitõli - Autor: roosteuss - 28-12-2005, 21:11 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne