30-12-2005, 21:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-12-2005, 21:37 PM ja muutjaks oli valts.)
Jesper, sa said minust vist veidi valesti aru.
Esiteks ei olnud plaanis sugugi mitte projekt stiilis "muhk+villis" vaid hoopis tõsisem ja pikemaajalisem töö mis oleks kindlasti korralikult ja kõiki nõudeid silmas pidades tehtud, vastavate spetsialistide poolt. Nüüd läks see aga veidi teist teed.
Soome seadustega pole tõesti täpselt punktipealt kursis aga nagu seal tehtud autode järgi näha ja ka siinpool lahte kuulda, ON seal võimalik korralikult tehtud masinaid seaduslikult registrisse saada. Ma tõesti ei kujuta ette kuidas meie vastavad organid suhtuksid näiteks ühte klassikalisse rod-i!
Puurist niipalju, et sommid ju käivad siin võistlemas ka oma tänavalegaalsete masinatega millel puurid ja korvid sees, neil ju pead veel otsas. 7,5 seki auto oli lihtsalt näiteks toodud, sellisega ei sõideta vist kusagil maailma otsas tänaval. Kui konkreetsemalt rääkida, siis tõesti, esimene kiirendusautodele mõeldud ARK-i number on juba vist väljastatud, kuigi auto ise veel päris valmis pole.
Seega Jesper, olen sinu väidetega täiesti nõus. Mõtlen vaid et peaks midagi tegema, et Eestis kah saaks hakata seaduslikult customeid ja rod-e ehitama. Seda teemat on ka mujal lahatud ja alati on jõutud järeldusele et ümberehitust puudutavat seadusandlust peaks uuendama.
Terv,
Valts@seistmepoolesekundi autot ei hakka kunagi ehitama
Edit: "Mpoweri" postitust nägin alles nüüd ja sellepärast ei saanudki enne päris hästi aru mida see Jesper mu peale niipalju karjub.irw
Esiteks ei olnud plaanis sugugi mitte projekt stiilis "muhk+villis" vaid hoopis tõsisem ja pikemaajalisem töö mis oleks kindlasti korralikult ja kõiki nõudeid silmas pidades tehtud, vastavate spetsialistide poolt. Nüüd läks see aga veidi teist teed.
Soome seadustega pole tõesti täpselt punktipealt kursis aga nagu seal tehtud autode järgi näha ja ka siinpool lahte kuulda, ON seal võimalik korralikult tehtud masinaid seaduslikult registrisse saada. Ma tõesti ei kujuta ette kuidas meie vastavad organid suhtuksid näiteks ühte klassikalisse rod-i!
Puurist niipalju, et sommid ju käivad siin võistlemas ka oma tänavalegaalsete masinatega millel puurid ja korvid sees, neil ju pead veel otsas. 7,5 seki auto oli lihtsalt näiteks toodud, sellisega ei sõideta vist kusagil maailma otsas tänaval. Kui konkreetsemalt rääkida, siis tõesti, esimene kiirendusautodele mõeldud ARK-i number on juba vist väljastatud, kuigi auto ise veel päris valmis pole.
Seega Jesper, olen sinu väidetega täiesti nõus. Mõtlen vaid et peaks midagi tegema, et Eestis kah saaks hakata seaduslikult customeid ja rod-e ehitama. Seda teemat on ka mujal lahatud ja alati on jõutud järeldusele et ümberehitust puudutavat seadusandlust peaks uuendama.
Terv,
Valts@seistmepoolesekundi autot ei hakka kunagi ehitama
Edit: "Mpoweri" postitust nägin alles nüüd ja sellepärast ei saanudki enne päris hästi aru mida see Jesper mu peale niipalju karjub.irw
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon