31-12-2005, 02:41 AM
piezvaniman Kirjutas:jh, lugesin sealt raamatust, ja skeemid on toredad, kuigi ebavajalikud. Seal on nagu statistiliselt öeldud, et see ühendub sinna jne. Aga jama ongi just selles, et ma ei saa ju mingit voolikut läbi auto kere suruda, et ta radika külge kinnitada. Ma tahaks just teada, kuidas see suurem voolik oma tee soojendusradikasse leiab? Üks voolik läheb küll läbi kere nähtavas kohas, aga teine auk on ainult põrandas. Kas see ongi see õige koht? Kuidagi põranda alt käib teine voolik?Selle pikema vooliku tarbeks on põranda tunnelis vasakul pool ümar ava, asub üsna gaasipedaali läheduses, ava jääb kohakuti soojendusradika alumise vanni suudmikuga (torukesega). Kuna plekki stantsitud augu servad on teravad, on augu ümber vooliku vigastamise vältimiseks loomulikult rantidega kummist kaitserõngas, millest omakorda voolik läbi läheb.Vooliku teekond läbi ava sidurikoja pealt mootori vasakule küljele kasutaja pppp poolt nimetatud kohta. Ülemise vooliku tarbeks on vahesinal kaks ava. 412 jõuallika puhul läbib voolik ülemist ava, 408 mootori puhul alumist ava. Olenevalt variandist on teine ava sel puhul kaetud kummist pimekorgiga.