02-01-2006, 13:17 PM
tere,
eespool oli juttu vedrudest- patjadest-
esimesed patjadega ikarused olid nn valged, millel olid kasutusel vedrud ning padjad paralleelselt, kui õhk "üleval" siis tõusis masin vedrude pealt lahti. need bussid kolisesid pinge alt vedrude tõttu üsna inetult (ka uutena)
jutt, et esimesed nn maaliiniikarused tulid sama süsteemiga on õige, samuti olid olemas tootmise algfaasis ka nn kollased ikarused (260), mille nii vedrud kui ka padjad, kuid minu teada neid eestisse ei sattunud (info pärineb miskist ikaruse käsiraamatust)
lauri
eespool oli juttu vedrudest- patjadest-
esimesed patjadega ikarused olid nn valged, millel olid kasutusel vedrud ning padjad paralleelselt, kui õhk "üleval" siis tõusis masin vedrude pealt lahti. need bussid kolisesid pinge alt vedrude tõttu üsna inetult (ka uutena)
jutt, et esimesed nn maaliiniikarused tulid sama süsteemiga on õige, samuti olid olemas tootmise algfaasis ka nn kollased ikarused (260), mille nii vedrud kui ka padjad, kuid minu teada neid eestisse ei sattunud (info pärineb miskist ikaruse käsiraamatust)
lauri