K: huvitav käepide Pobeda laes
#10

Veel kolm asjaolu, mis viitab kleepimisele:

1. Vaata rooli ja miilitsa käte üleminekut tuuleklaasivaateks. Sellist musta "ranti" pidistamisel ei esine. Retušeerimisel/kleepimisel aga ülitihti.

2. Kui miilits oleks tänaval seisma jäänud nt "propaganda ajamiseks", siis ei oleks ta autol tagurpidikäiku sees. Reeglina kas käsipidur või ikka esimene käik. Tagurpidikäik võib sees olle nt siis, kui parkimiskohta on vaja auto tagurdada.

3. Rooli alt "piilub" välja süütelukk. Selles puudub võti.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme septembris avatud L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K: huvitav käepide Pobeda laes - Autor: eberhard - 28-12-2005, 12:26 PM
RE: K: huvitav käepide Pobeda laes - Autor: ints - 28-12-2005, 13:19 PM
RE: K: huvitav käepide Pobeda laes - Autor: eberhard - 28-12-2005, 16:10 PM
RE:   K: huvitav käepide Pobeda laes - Autor: muuseumipapa - 28-12-2005, 17:37 PM
RE: K: huvitav käepide Pobeda laes - Autor: krister - 28-12-2005, 13:49 PM
RE: K: huvitav käepide Pobeda laes - Autor: valdo - 28-12-2005, 14:00 PM
RE: K: huvitav käepide Pobeda laes - Autor: Väravamehaanik - 02-01-2006, 12:10 PM
RE: K: huvitav käepide Pobeda laes - Autor: laurism - 02-01-2006, 13:41 PM
RE: K: huvitav käepide Pobeda laes - Autor: zazik - 02-01-2006, 16:21 PM
RE: K: huvitav käepide Pobeda laes - Autor: valdo - 02-01-2006, 17:08 PM
RE: K: huvitav käepide Pobeda laes - Autor: Aspelund - 02-01-2006, 17:14 PM
RE: K: huvitav käepide Pobeda laes - Autor: Väravamehaanik - 03-01-2006, 11:25 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne