04-01-2006, 13:59 PM
lugesin seda teemat ja ka mul hakkas mõte liikuma
mul oli kunagi minimopi raamile taha 2 ratast aretatud
, algul sel masinal vedas aint 1 ratas kuid hiljem siiski otsustasin "jäiga" võlli kasuks, sest sellega möllamise ajal oli lumi maas
. Tagavedrustus toimis küll, aga jah miinuseks oli see, et lõpuks see taguosa hakkas lagunema, kuna amortide olemasolul jääb see taguosa nõrgaks(kui just masinat megaraskeks ei taha teha
).
mul on praegu 2 komplektset izhi(ju2k ja ju3k) ja üks doonor ning 1 mootor üleliia. mõtlesin siish, et võiks midagi sarnast valmis teha(loodame, et sünnipäevaks[19. jaan.] isalt keevituse saan
). mõtlen, et teha kah jäigalt(without amordid) ja kummidele väiksem surve sisse lasta.
To: motamees- kuna oled sellise masina valmis teinud, siish küsiks sult nõu(kui tohib muidugi).
kui palju tippkiirus vähenes, selles mõttes et ülekanne autorataste puhul pole ju 1:1le? mina tahaks selle masina võimalikult aeglaseks teha(taha suur hammikas, ette 16) ja oleks hea kui mingid sügavama protektoriga rehvid saaks
taha panid orig. izhi tagahammika(vist nimetasid seda eespool)?

mul oli kunagi minimopi raamile taha 2 ratast aretatud



mul on praegu 2 komplektset izhi(ju2k ja ju3k) ja üks doonor ning 1 mootor üleliia. mõtlesin siish, et võiks midagi sarnast valmis teha(loodame, et sünnipäevaks[19. jaan.] isalt keevituse saan

To: motamees- kuna oled sellise masina valmis teinud, siish küsiks sult nõu(kui tohib muidugi).
kui palju tippkiirus vähenes, selles mõttes et ülekanne autorataste puhul pole ju 1:1le? mina tahaks selle masina võimalikult aeglaseks teha(taha suur hammikas, ette 16) ja oleks hea kui mingid sügavama protektoriga rehvid saaks

taha panid orig. izhi tagahammika(vist nimetasid seda eespool)?