05-01-2006, 00:28 AM
Indrek, ma olen Sinuga 99% päri. Kuid enne tuleb jõuda mingi kriitilise piirini, kes on üldse huvilised ja siis hakata osalejaid valima juba auto stiilsuse või vanuse järgi. Väga tõenäoline, et järgmine aasta saab asi veel karmim olema. Reaalselt on tänasel päeval saadaval igasuguseid piisavalt vanu ja sõiduvõimelisi autosid ja seda suhteliselt vähese raha eest. Ideaalis võiks ju jõuda isegi selleni, et nendele rallisõiduvanakestele toimub aastas 2-3 üritust. Üks suurem Talveralli ja paar väikest võiduajamist. Aga ikka stiilset ja võimalikult ohutut. Et huvilised soetavadki endale lausa spetsiaalsed jõuvankrid, millede otstarve ongi nendel paaril üritusel osaleda. Kui on piisavalt "rallikad" ja need ka ajastule vastavalt disainitud, siis vaevalt Te neid ka Lustisõidult eemale ajaksite.
Üldiselt on ju maailmas nii, et vanaautoralli eelarve meeskonnale on 150-200K krooni. Fun ei pea odav olema, mina näiteks viitsiks ja otsiks selleks kindlasti midagi põnevat. Tooks kasvõi Rootsist mõne Eesti oludes harulduse.
Kui selline auto maksab Stockis 10K sek ehk Eestisse kohale 21-22K krooni ... olgem ausad, paljudele inimestele ei ole selline raha just kuigi ületamatu probleem. Ega seda pea ju puruks sõitma. Selline Saab ilustaks peaaegu iga vanaautoüritust. Aga küll me kunagi ka sinnamaani jõuame.
![[Pilt: 2248899931.jpg]](http://212.112.182.19/images/22/2248899931.jpg)
Üldiselt on ju maailmas nii, et vanaautoralli eelarve meeskonnale on 150-200K krooni. Fun ei pea odav olema, mina näiteks viitsiks ja otsiks selleks kindlasti midagi põnevat. Tooks kasvõi Rootsist mõne Eesti oludes harulduse.
Kui selline auto maksab Stockis 10K sek ehk Eestisse kohale 21-22K krooni ... olgem ausad, paljudele inimestele ei ole selline raha just kuigi ületamatu probleem. Ega seda pea ju puruks sõitma. Selline Saab ilustaks peaaegu iga vanaautoüritust. Aga küll me kunagi ka sinnamaani jõuame.
![[Pilt: 2248899931.jpg]](http://212.112.182.19/images/22/2248899931.jpg)