05-01-2006, 20:54 PM
Tegelikult on sõnad uunik ja oldtimer väga head sõnad. Need ei piira ei ajaliselt. Ja olgem ausad, kui vene auto on pärit aastast 1990 ja varem, on tegu kõige puhtama vanasõidukiga. Nii ehituselt kui ka poliitiliselt korralt. See viimane on seejuures vägagi oluline.
Igal juhul jääb selle ürituse nimeks(kuni mina seda korraldan) Uunikute Talveralli. Auto mõistes uunik on vana auto. Tegelikult on lausa seaduses olemas vana sõiduki definitsioon ... ja selle leiab hetkel hoopis käibemaksuseadusest
Kuna uue auto vastand on vana auto, siis peab auto vanaks nimetamisel vastama ta nendele tingimustele: maismaa mootorsõiduk mootorimahuga üle 48 kuupsentimeetri või mootori võimsusega üle 7,2 kilovati, mis on võõrandatud enne kuue kuu möödumist esmasest kasutusele võtmisest või millega on sõidetud alla 6000 kilomeetri.
Niipalju siis uunikust ehk vanast sõidukist. Olgu sul kasvõi 1900 aasta auto läbisõiduga alla 6000 km, riigi jaoks on tegu uue sõiduvahendiga
Tegelikult. Selleks, et see uunikumi, musta numbri ja muudesse teemadesse selgus tuua, on loodud mõisted unikaalne sõiduk ja vanasõiduk. Mina püüaks hoida edaspidi sellistel üritustel, kus vana tehnika võib ka kannatada saada, vanusepiiri autodele just seal 80-82 kandis. See on tehnika arenguloos just see piir, kuskohast edasi tulid juba mugavad ja valdavalt koledad autod.
Igal juhul jääb selle ürituse nimeks(kuni mina seda korraldan) Uunikute Talveralli. Auto mõistes uunik on vana auto. Tegelikult on lausa seaduses olemas vana sõiduki definitsioon ... ja selle leiab hetkel hoopis käibemaksuseadusest
Kuna uue auto vastand on vana auto, siis peab auto vanaks nimetamisel vastama ta nendele tingimustele: maismaa mootorsõiduk mootorimahuga üle 48 kuupsentimeetri või mootori võimsusega üle 7,2 kilovati, mis on võõrandatud enne kuue kuu möödumist esmasest kasutusele võtmisest või millega on sõidetud alla 6000 kilomeetri.Niipalju siis uunikust ehk vanast sõidukist. Olgu sul kasvõi 1900 aasta auto läbisõiduga alla 6000 km, riigi jaoks on tegu uue sõiduvahendiga

Tegelikult. Selleks, et see uunikumi, musta numbri ja muudesse teemadesse selgus tuua, on loodud mõisted unikaalne sõiduk ja vanasõiduk. Mina püüaks hoida edaspidi sellistel üritustel, kus vana tehnika võib ka kannatada saada, vanusepiiri autodele just seal 80-82 kandis. See on tehnika arenguloos just see piir, kuskohast edasi tulid juba mugavad ja valdavalt koledad autod.
