08-01-2006, 20:20 PM
Noh, mingi iva kw107 jutus ju ikka on ka...
Mäletan, omal ajal, kui veel oma 3-liitrise Alfaga mööda kiirendusvõistlusi sai käidud, siis mingil hetkel jäi samuti asi selle taha seisma, et standardis jooksis ta vaid max 5500 pööret ning kippus üha rohkem uuematele ja ringitehtutele jalgu jääma....
Käiguvahetus tuli liig ruttu kätte ja juba oligi sekund teisest võistlejast maas.
Selleks, aga, et ta rohkem tuuri saada, oleks tulnud ringi vahetada aju (mis piiras pöördeid elektrooniliselt), klapivedrud, klapid jne...jne, mis tollal hakkas tõsiselt rahakoti peale...
Siinkohal tahaks, aga, küsida, miks me Sinust, kw107, midagi sellel teemal kuulnud ei ole....?
Sõber mul, kes neljaliitriste klassi sõidab Omega 4000 Caravaniga, ja teatavasti eelmisel hooajal võidumees oli selles klassis, ei ole kunagi rääkinud, et mõni chevette oleks talle tagatulesid näidanud...?
Milles asi, kui nii kõva tegija?
Mäletan, omal ajal, kui veel oma 3-liitrise Alfaga mööda kiirendusvõistlusi sai käidud, siis mingil hetkel jäi samuti asi selle taha seisma, et standardis jooksis ta vaid max 5500 pööret ning kippus üha rohkem uuematele ja ringitehtutele jalgu jääma....
Käiguvahetus tuli liig ruttu kätte ja juba oligi sekund teisest võistlejast maas.
Selleks, aga, et ta rohkem tuuri saada, oleks tulnud ringi vahetada aju (mis piiras pöördeid elektrooniliselt), klapivedrud, klapid jne...jne, mis tollal hakkas tõsiselt rahakoti peale...
Siinkohal tahaks, aga, küsida, miks me Sinust, kw107, midagi sellel teemal kuulnud ei ole....?
Sõber mul, kes neljaliitriste klassi sõidab Omega 4000 Caravaniga, ja teatavasti eelmisel hooajal võidumees oli selles klassis, ei ole kunagi rääkinud, et mõni chevette oleks talle tagatulesid näidanud...?
Milles asi, kui nii kõva tegija?