09-01-2006, 00:12 AM
Nasa666 Kirjutas:Enda omal sarnane jama: külmalt ei lähe käima ja madalatel pööretel kaob üks pott ära. Panin lausa teise väntvõlli ja uued mansetid, aga ikka sama nali. Küünlad jäävad kuivaks käivitades. Sai pandud uued kolvirõngad ja mõlemas silindris on rõhk 10 bar. Käivitada külmalt saab normaalselt süstlaga - karpasse pritsides.
Aga enda omal tean selle vea põhjust: kolvid on kulunud-loksuvad(kuigi kompresioon on hea) ja selle tulemusel ei teki karterisse piisavat vaakumit/rõhku. Kokkuvõttes ei teki karpa ette piisavalt hõrendust (vajalik on 1,837 кПа )
Kui vasakust sumpast tuleb sinist suitsu siis see on käigukasti õli-tõenäoliselt mansett lekib.
Ja tavaliselt unustatakse rootori alla panna see laineline seib, mis surub puksi vastu väntvõlli. Nii see puks loksub seal ja toimub leke.
Ja veel üks soovitus: Ärge pange liiga palju hermeetikut karteri keskmise tüki alla! Ummistate keskmiste laagrite õlitus kanalid ära ja laagrid lähevad hukka.
Hmm väga... Aitäh kasuliku info eest. Ning kui sul on selline masin siis ole rahulik, mul on täpselt samasugune.


Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com