12-01-2006, 14:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2006, 15:24 PM ja muutjaks oli nymmik.)
Nonii mul ARK EI EI EI vastused käes.
Kirjutasin neile avalduse ümberehituse teostamise kohta ja mida kuidas soovin teha, millele lisasin eskiisid.
1.lahend
ZAZ965 paigaldada VAZ tüüpi mootor keskmootoriks ning seoses sellega tagasilda muuta. Antud lahendus on juba teedel kasutaja parmhoti valduses ja registrisse kantud 1991.a.
2.lahend asetada ZAZ965 kere lääne põhjale. Samuti on Leivategija ehitanud kõik oma autod. Arkile esitasin viimase GAZ13 nr gaz13; sapikas polo põhjal 001MBM, Tulika GAZ12 jne tema kätetööd.
3.lahend ehitada ise kandevkere ja selle anda Muhu plekkidega välimus. Sel juhul ei ole mootori ja piduri- roolisüsteemile takistusi. See kas valminud sõiduk on liiga sarnane seeriatootmises olnule otsustab keegi subjektiivselt ning sellest sõltub arvele saamine.
3. lahend on siis ainus viis legaalselt saada hotrod masin. Või siis sõita illegaalina teedel, sest politsei su kapoti alla ei uuri. ÜV nojah seda teavad kõik kuidas teha
Kirjutasin neile avalduse ümberehituse teostamise kohta ja mida kuidas soovin teha, millele lisasin eskiisid.
1.lahend
ZAZ965 paigaldada VAZ tüüpi mootor keskmootoriks ning seoses sellega tagasilda muuta. Antud lahendus on juba teedel kasutaja parmhoti valduses ja registrisse kantud 1991.a.
Tsitaat:ARK:Vahetusmootori erinevus võib töömahu osas olla - 20%. Seega 1600 ccm mootor ei sobi.
Mootor ei tohi inimestega ühes ruumis olla ja seega tuleks mõelda
vaheseinale või statsionaarsele mootori kattele (nagu ma oleks debiilik ja jätaks mootori lahtiselt tuppa).
Piduri-ja roolisüsteem peab olema sõiduki valmistaja juhendi kohased,
ümberehitamine pole lubatud.
1991.a. registreeritud sõidukit ei saa eeskujuks võtta, sest tehnonõuded on selle aja jooksul palju muutunud.
2.lahend asetada ZAZ965 kere lääne põhjale. Samuti on Leivategija ehitanud kõik oma autod. Arkile esitasin viimase GAZ13 nr gaz13; sapikas polo põhjal 001MBM, Tulika GAZ12 jne tema kätetööd.
Tsitaat:ARK VASTUS:
Tegemist ei ole omavalmistatud sõidukiga(nõutav omavalmistatud kere).
Ümberehituse korras pole lubatud ZAZ-ile paigaldata Fiati rooli-ja
pidurisüsteemi.
Enamus ajakirjades ja näitustel eksponeeritud ümberehitatud
sõidukitest on ARK-s arvel tavaliste seeriaviisiliselt toodetud sõidukitena
ja nende kasutamine liikluses on ebaseaduslik.
Nende sõidukite osas ei ole registreeritud ümberehitusi va
001MBM. See on registreeritud 1997 a. omavalmistatud sõidukina. Siis ei
olnud veel ei tüübikinnitamise eeskirja aga ka tehnonõudeid.
3.lahend ehitada ise kandevkere ja selle anda Muhu plekkidega välimus. Sel juhul ei ole mootori ja piduri- roolisüsteemile takistusi. See kas valminud sõiduk on liiga sarnane seeriatootmises olnule otsustab keegi subjektiivselt ning sellest sõltub arvele saamine.
3. lahend on siis ainus viis legaalselt saada hotrod masin. Või siis sõita illegaalina teedel, sest politsei su kapoti alla ei uuri. ÜV nojah seda teavad kõik kuidas teha
