12-01-2006, 21:23 PM
Mõlemad poolassid žigulil välja kistud, tulid õnneks üsna kerge vaevaga- mutrid lahti ja nats sõrgkangi ja lahti.
To motamees:
Pildilt pole kahjuks väga hästi aru saada kuidas sa selle tagaosa raami laagrite külge oled(olid) keevitanud
Kas lihtsalt sinna külge, või on laager omakorda millegi sees?
Kui palju oli sul tagakahvli allesjätmisest kasu? Mina mõtlesin, et eemaldaks selle välimuse nimel ja keevitaks sinna vahele lihtsalt mõne toru tugevduseks juurde
Kuhu jäid izhi raamil keevituskohad?
Ja kas selle hammasratta kinnituse treisid(/lasid treialil valmis teha)?
Ning veel lõpuks ka selline küsimus, et kui laia sa soovitad teha taguosa?(ühe tagaratta välimisest küljest teise ratta välimise küljeni??
Sul ju selles suhtes kogemusi, et kui kergelt külili tahtis minna ja kui lai on paras, et metsas manööverdada
*Küsin nii palju, kuna ei taha seda aparaati rellakaga kunagi lahti lõikama hakata, et midagi ümber sellel teha.
To motamees:
Pildilt pole kahjuks väga hästi aru saada kuidas sa selle tagaosa raami laagrite külge oled(olid) keevitanud
Kas lihtsalt sinna külge, või on laager omakorda millegi sees?
Kui palju oli sul tagakahvli allesjätmisest kasu? Mina mõtlesin, et eemaldaks selle välimuse nimel ja keevitaks sinna vahele lihtsalt mõne toru tugevduseks juurde
Kuhu jäid izhi raamil keevituskohad?
Ja kas selle hammasratta kinnituse treisid(/lasid treialil valmis teha)?
Ning veel lõpuks ka selline küsimus, et kui laia sa soovitad teha taguosa?(ühe tagaratta välimisest küljest teise ratta välimise küljeni??
Sul ju selles suhtes kogemusi, et kui kergelt külili tahtis minna ja kui lai on paras, et metsas manööverdada
*Küsin nii palju, kuna ei taha seda aparaati rellakaga kunagi lahti lõikama hakata, et midagi ümber sellel teha.