13-01-2006, 14:34 PM
Eberhard, olgu see kastilaud kasvõi käsitsi tehtud osriginaalis, see on nii lihtne töö, et Gazooni restaureerimisel ma ei paneks seda vaat et aja- ja rahakulu kirjagi. Kõik muu on aja- ja rahamahukas, mitte puukasti tegemine. Kasti puhul on keeruline pigem originaalsete metallvidinate leidmine.
Tänaste tööriiistadega on see sõna otseses mõttes käkitegu, kui kõik näpud pöidlad pole. Täiesti mälu järgi suvalisest tööriistapoest: höövel-paksusmasin 3000 kr, käsifrees 1500 kr, freesiterad 600 kr, freesi laud 1000 kr, drell, 500 kr, puurid 100 kr, poldid-mutrid 300 kr. Kokku 7K ilma puiduta, materjal 3K, selle eest teed juba kaks-kolm kasti. Et veokast on veoauto juures väga suur ja oluline detail, siis on uue kasti tegemise kulu KOOS tööriistade ostmisegagi samahea, kui olematu. Kui mõni tööriist juba olemas, on veel palju odavam.
Priit@kunagi tislerileiba söönud.
Tänaste tööriiistadega on see sõna otseses mõttes käkitegu, kui kõik näpud pöidlad pole. Täiesti mälu järgi suvalisest tööriistapoest: höövel-paksusmasin 3000 kr, käsifrees 1500 kr, freesiterad 600 kr, freesi laud 1000 kr, drell, 500 kr, puurid 100 kr, poldid-mutrid 300 kr. Kokku 7K ilma puiduta, materjal 3K, selle eest teed juba kaks-kolm kasti. Et veokast on veoauto juures väga suur ja oluline detail, siis on uue kasti tegemise kulu KOOS tööriistade ostmisegagi samahea, kui olematu. Kui mõni tööriist juba olemas, on veel palju odavam.
Priit@kunagi tislerileiba söönud.