15-01-2006, 00:08 AM
Vene auto lagunebki. Olenemata vanusest. Ka minu igapäevaliikur Lada 111 on pidevalt pisiasjus lagunenud ja "kruvikeerajat" nõudnud. Viimati keeldus töötamast kojamehelüliti, mille klemme sai painutades järele aidatud. Samas on ta ilma mootori lahtivõtmata juba 262 tuh. km. sõitnud ja senini ausalt, mootor veel õli ei võta ja vast käib üksjagu veel. Tean "kopikat", mis 600 tuhat sõitnud.
Samas... hinnad on Lääne tehnikaga võrreldes ikka väga teisest puust ja metalli vastupidavus ja halbade teede taluvus ka. Keegi ei usuks, kui ma ütlen, et 262 tuh. km. juures on üks šarniir veel originaal ning kõik stabivarda puksid ka veel; samuti on algsed rattalaagrid...
Samas... hinnad on Lääne tehnikaga võrreldes ikka väga teisest puust ja metalli vastupidavus ja halbade teede taluvus ka. Keegi ei usuks, kui ma ütlen, et 262 tuh. km. juures on üks šarniir veel originaal ning kõik stabivarda puksid ka veel; samuti on algsed rattalaagrid...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18
