16-01-2006, 12:19 PM
Heh, Kentist 110hp on ikka tõsine uuristamine, mitte päris jalutuskäik pargis.
Kui mootorit lahti teha väga ei viitsi, siis on kaks varianti: odav variant on 2,0 pritsega Pinto (Sierra OHC), millelt võib soovi korral pritse ka karpaga asendada, võimsuses eriti kaotamata (tähtis on kasutada pritsekaant, see on parem kui karpakaas). Stockis 115hp. http://pumaracing.co.uk/pinto.htm
Teine, kallim-moodsam variant on Zetec E. Neid tuli tehasest 1,6, 1,8 ja 2,0 liitristena. 2,0 on raskem leida, 1,8 teeb stockis 130hp ning väikeste bolt-on modidega 155hp. https://www.burtonpower.com/technical/tt_zetec.html
Kui mootorit lahti teha väga ei viitsi, siis on kaks varianti: odav variant on 2,0 pritsega Pinto (Sierra OHC), millelt võib soovi korral pritse ka karpaga asendada, võimsuses eriti kaotamata (tähtis on kasutada pritsekaant, see on parem kui karpakaas). Stockis 115hp. http://pumaracing.co.uk/pinto.htm
Teine, kallim-moodsam variant on Zetec E. Neid tuli tehasest 1,6, 1,8 ja 2,0 liitristena. 2,0 on raskem leida, 1,8 teeb stockis 130hp ning väikeste bolt-on modidega 155hp. https://www.burtonpower.com/technical/tt_zetec.html