16-01-2006, 15:08 PM
Kindlalt on need esimese põlvkonna 21 tuled!
Aga... ma ei ole rahul sellega, kuidas need pildid siia riputatud on. Esiteks - tegu on pikselites mõõdetuna hiigelsuurte piltidega, mis kvaliteedi osas vägagi udused/nigelad. Kas tõesti on ületamatu raskus mingi tarkvaravahendiga (nt vabavaralise IrfanView'ga) neid väiksema resolutsiooni peale keerata? Teiseks... enamikel piltidel on tuli jäänud vaid pilti ühte poolde, muu pilt sisaldab teavet igasugu koli, mudru jms kohta, mis ei puutu asjasse. Seesama IrfanView võimaldab ka kadreerida!
Mõistik oleks olnud need fotod parajaks kadreerida, seejärel 400x600 pikseli mõõtu keerata ning alles siis avalikkusele üles panna. Kujutagem ette nt kodanikku, kes maksab GPRS andmesidet kasutades megabaidi pealt!
Ma olen jätkuvalt seda meelt, et kui inimene midagi publitseerib (aga veebi piltide avalikult ülespanek seda ju on), siis ta peab seda tegema korralikult ja austades kõiki potentsiaalseid vaatajaid, kes tema ülespandut kaeda võivad.
Muide... mis saab nende tulede saatusest edasi?
Aga... ma ei ole rahul sellega, kuidas need pildid siia riputatud on. Esiteks - tegu on pikselites mõõdetuna hiigelsuurte piltidega, mis kvaliteedi osas vägagi udused/nigelad. Kas tõesti on ületamatu raskus mingi tarkvaravahendiga (nt vabavaralise IrfanView'ga) neid väiksema resolutsiooni peale keerata? Teiseks... enamikel piltidel on tuli jäänud vaid pilti ühte poolde, muu pilt sisaldab teavet igasugu koli, mudru jms kohta, mis ei puutu asjasse. Seesama IrfanView võimaldab ka kadreerida!
Mõistik oleks olnud need fotod parajaks kadreerida, seejärel 400x600 pikseli mõõtu keerata ning alles siis avalikkusele üles panna. Kujutagem ette nt kodanikku, kes maksab GPRS andmesidet kasutades megabaidi pealt!
Ma olen jätkuvalt seda meelt, et kui inimene midagi publitseerib (aga veebi piltide avalikult ülespanek seda ju on), siis ta peab seda tegema korralikult ja austades kõiki potentsiaalseid vaatajaid, kes tema ülespandut kaeda võivad.
Muide... mis saab nende tulede saatusest edasi?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18