19-01-2006, 10:06 AM
Nõndaks. Võtab siis kätte ja kirjutab, millega vahepeal hakkama on saadud...
Alustaks Dnepri välisilmest.
Keevitatud sai tagaporika kinnitused, mis omakorda peavad vastu pidama tagaistuja raskusele. Kuna kerekonstruktsioone polnud plaanis ümber ehitama hakata, tuli lootma jääda sellisele lahendusele, mille pildi leiab siit: http://www.zone.ee/jyrksialbum/dnepr/
Suurt raskust see süsteem tõenäoliselt pikaaegselt ei kannata, kuivõrd otsustasin ka mitte porika sisse tugevdusi keevitada. Ise olen katsetanud ja igatahes koha peal porikal tagumikuga hüpates midagi ei vaju ega murdu.
Põhimõtteliselt jäigi tagaiste selliseks hädavariandiks, kus peal "seljakotiks" saavad olla vaid normaalkaalus naissoo esindajad. Kujutan ette, et raskeid mehemürakaid vedades suuremast august läbi sõites võib kas a) deformeeruma hakata porikas või b) murduma hakata kinnitus(ed).
Alustanud olen ka värvimise eeltöödega. Uue värvkatte saavad paak, esitule korpus, tagavedrustuse ülemised katted ning tagumine porikas.
Esiporika värvimisest loobusin, kui avastasin, et selle musta värvkatet kruvika küljega koorides ilmub alt korralik kroomkate. Seega loobusingi ratta parema väljanägemise ja töömahu vähendamise nimel selle värvimisest. Ka selle kroomiluduse pildi leiab eeltoodud aadressilt.
Mootoriga ettevõetavast.
Üsna kaugele on jõudnud monokarpa süsteemi ehitamine. Õhufiltri "pesa" eemaldasin juba üsna ammu. Kollektor hakkab peagi valmis saama. Valmis on juba kroomtorud, millede ühendamiseks vaid õige kummilõdviku leidma pean ning ostetud sai ka ZAZ'i karpa K125. Pildid sellest kõigest: http://www.zone.ee/jyrksialbum/monokarpa/
Hetkel suurt midagi vist lisada pole. Kuna plaanin 1. aprilliks kõik valmis saada ning sõitma hakata, olen asjaga tõsisemalt tegelema hakanud.
Igasugune tagasiside, nagu ikka, on alati teretulnud.
Alustaks Dnepri välisilmest.
Keevitatud sai tagaporika kinnitused, mis omakorda peavad vastu pidama tagaistuja raskusele. Kuna kerekonstruktsioone polnud plaanis ümber ehitama hakata, tuli lootma jääda sellisele lahendusele, mille pildi leiab siit: http://www.zone.ee/jyrksialbum/dnepr/
Suurt raskust see süsteem tõenäoliselt pikaaegselt ei kannata, kuivõrd otsustasin ka mitte porika sisse tugevdusi keevitada. Ise olen katsetanud ja igatahes koha peal porikal tagumikuga hüpates midagi ei vaju ega murdu.
Põhimõtteliselt jäigi tagaiste selliseks hädavariandiks, kus peal "seljakotiks" saavad olla vaid normaalkaalus naissoo esindajad. Kujutan ette, et raskeid mehemürakaid vedades suuremast august läbi sõites võib kas a) deformeeruma hakata porikas või b) murduma hakata kinnitus(ed).
Alustanud olen ka värvimise eeltöödega. Uue värvkatte saavad paak, esitule korpus, tagavedrustuse ülemised katted ning tagumine porikas.
Esiporika värvimisest loobusin, kui avastasin, et selle musta värvkatet kruvika küljega koorides ilmub alt korralik kroomkate. Seega loobusingi ratta parema väljanägemise ja töömahu vähendamise nimel selle värvimisest. Ka selle kroomiluduse pildi leiab eeltoodud aadressilt.
Mootoriga ettevõetavast.
Üsna kaugele on jõudnud monokarpa süsteemi ehitamine. Õhufiltri "pesa" eemaldasin juba üsna ammu. Kollektor hakkab peagi valmis saama. Valmis on juba kroomtorud, millede ühendamiseks vaid õige kummilõdviku leidma pean ning ostetud sai ka ZAZ'i karpa K125. Pildid sellest kõigest: http://www.zone.ee/jyrksialbum/monokarpa/
Hetkel suurt midagi vist lisada pole. Kuna plaanin 1. aprilliks kõik valmis saada ning sõitma hakata, olen asjaga tõsisemalt tegelema hakanud.
Igasugune tagasiside, nagu ikka, on alati teretulnud.
Pots ja postivahe.