19-01-2006, 21:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2006, 21:20 PM ja muutjaks oli valdo.)
andris Kirjutas:Äkki käib talle teine pool ka külge?
See ei ole mootorratta tugihark - arvatavasti Sa arvasid, et see on kahest kokkumonteeritavast poolest kokku käiva tugihargi üks pool.
See on mootorratta külgtugi.
Tugihargi ja külgtoe erinevus seisneb selles, et tugihark toetub kahe punktiga maha ning üks mootorratta ratastest on hargile asetatuna õhku tõstetud. Külgtoe korral jäävad mõlemad rattad maha ja ratta raskus nende peale, lihtsalt külgtugi takistab (soolo)ratast küljeli kukkumast.
Mitmetel tsikitel on olemas korraga mõlemad, nii tugihark kui ka külgtugi. Ning sõitja saab valida, kumba ta ratta püstihoidmisel kasutab. Nt IŽ-350-l ja M-72-l on niiviisi.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18