20-01-2006, 14:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2006, 14:47 PM ja muutjaks oli valdo.)
Huhh. Ma ei saa aru, miks eelistatakse keerulisi süsteeme lihtsatele. Selle asemel et teha sinna lihtlabane mehaaniline ajam (hoob-varras-tross-plaat-...) on sisse toodud mingid vaakumid ja hulk muud vajalikku ja mittevajalikku mudru ja pudi...
Kõik me ju teame, et mida keerulisem on süsteem, seda rohkem on võimalusi, et ta tuksi läheb. Ja kui süsteem on juba piisavalt keeruline, siis on neid jagavaid inimesigi vähe, nagu seegi juhtum näitas.
Ja eks on ka karta, et Eesti autoremondilukkseppade paremik ei mässa sugugi vanade Opelite/Fordidega, vaid timmivaid firmaesindustes S-klassi Mersusid, Lexuseid ja kallid džiipe või on Maarjamaa tolmu hoopis jalgadelt pühkinud...
Kõik me ju teame, et mida keerulisem on süsteem, seda rohkem on võimalusi, et ta tuksi läheb. Ja kui süsteem on juba piisavalt keeruline, siis on neid jagavaid inimesigi vähe, nagu seegi juhtum näitas.
Ja eks on ka karta, et Eesti autoremondilukkseppade paremik ei mässa sugugi vanade Opelite/Fordidega, vaid timmivaid firmaesindustes S-klassi Mersusid, Lexuseid ja kallid džiipe või on Maarjamaa tolmu hoopis jalgadelt pühkinud...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18