23-01-2006, 12:51 PM
Ma tegin Vaz 2101-l ülemineku Žiguli õlilt 5w-50 täissündile nii: pesuvahend sisse (pesuvahendi purgil oleva õpetuse järgi), vana õli välja, odav uus õli sisse (oli vist miski vene mineraal), mootor soojaks, uuesti õli välja, filter vahetusse, uus (täissünt sisse). Korras.
Õli muutis vaid õrnalt tooni ja püsis nii järgmise vahetuseni. Siis taas pesuvahendiga vahetus (küll ilma vahepesuta).
Täissündiga mingeid ebameeldivaid lekkeid ei esinenud. Ka õlisurve sai spetsiaalselt manomeetriga ära mõõdetud ja kõik oli OK. Lisaboonusena pakkus kõrvatester, et mootor jäi veidi nagu vaiksemaks.
Aga külmalt peale seda ja karburaatori puhastamist polnud mingeid probleeme. Viis päeva lumehanges, istud sisse, pool pööret ja masin käis. Häppening "auto käivitamine" oli mu jaoks täiesti võõras tegevus.
Asp
Õli muutis vaid õrnalt tooni ja püsis nii järgmise vahetuseni. Siis taas pesuvahendiga vahetus (küll ilma vahepesuta).
Täissündiga mingeid ebameeldivaid lekkeid ei esinenud. Ka õlisurve sai spetsiaalselt manomeetriga ära mõõdetud ja kõik oli OK. Lisaboonusena pakkus kõrvatester, et mootor jäi veidi nagu vaiksemaks.
Aga külmalt peale seda ja karburaatori puhastamist polnud mingeid probleeme. Viis päeva lumehanges, istud sisse, pool pööret ja masin käis. Häppening "auto käivitamine" oli mu jaoks täiesti võõras tegevus.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!