23-01-2006, 15:19 PM
wobla Kirjutas:... kuid Golfil jäätus karteri tuulutus ära ja muidugi viskas käivitamisel kogu õli välja.
Omal sama jama, kuid mitte käivitamisel vaid mõne km sõitmise järel. Tänu heale kaasliiklejale kes foori taga seistes tuli ütles, et õli nire auto all sain sellest teada. Õli rõhu tuli ei teatanud midagi, tõenäoliselt suudab paljas õhk karteri tuulutuse jäätumisega ka anduri jaoks piisavalt "õlirõhku näidata". Õliks oli u. kuu aega tagasi vahetatud 10W-40 sünteetiline õli, mille kirjelduses oli "Spetsiaalne kõrgkvaliteediliste õlide ja lisandite segu aitab külma ilmaga autot kiiresti ja kergemini käivitada, hoiab ära õli paksenemise ja vähendab õlikulu."
On kellelgi soovitusi mida teha, et vältida sellist karteri tuulutuse jäätumist? Külma ilmaga käivitamisel õlikork pealt ära? Kasutada mingit õli lisandit? Puhastada tuulutus torustikku võimalikult tihti?
Vana arm ei roosteta!