Capri taassünd...
#15

Tänaõhtuse postituse alapealkiri on

Mootori defekteerimine.

Tänaseks sis ostetud kaks mootorit, mõlemad Kent`id ja üks 1600, teine 1300.

Kõigepealt sai muretsetud 1600 Kent ja täiesti juhuslikult sattus see pärinema täiesti õigest ajastust 1967-1970.
Müügikuulutuse leidsin fordtaunus.net`ist ja hinnnaks kujunes koos 32/36 ilma automaatse rikastuseta Weberi ja plekist väljalaskega 500.- eeku. Kõhelda ei olnud midagi - plokk paistis tõepoolest, ilma mõõtmistetagi 1600ne, pealegi plokk oli "veepumbast umbes tolli jagu kõrgem" - täpselt nii, nagu seda kindlaks tehakse... ja tundus olema täiesti terve. (s.o. lõhkikülmumata; sellisel alal pead ju kõigega arvestama....Smile)
Tean, et välismaal (Soomes, Ingilismaal jne) on 1600 Kent väga kõrgelt hinnatud mootor, millega sõidetakse nii rallit, sprinti, mäkketõusu ja misiganes.
Hinnatud on ta just sellepärast, et ta on kerge, väike, odavate varuosadega ja ülilihtsalt ja - odavalt forsseeritav. Mis kõik on viinud selleni, et kui ntx Soomest või Inglisest tahad sellist plokki leida, pead arvestama kindlasti rahasummaga alates ~10000.- eeguga....sest kuna rallipoiste poolt on nõudmine kõrge, on ka hind lakke läinud....
Meil on õnneks teisiti (nagu meil palju asjad teisiti on, eestlane on ju isepäine)
Plokk näeb välja selline:

[Pilt: picture0058of.jpg]

Plokikaan oli juba ammu maha võetud jaseetõttu n üks silindriauk ka tõsiselt rooste läinud. Aga see selleks...
Kõige tähtsam oli see, et juba ostmisel leidsin üles VEA, MIKS see mootor oli lahti võetud ja alati on ju hea teada asjade põhjusi....Toungue Nimelt, oli üks klapipesa omal ajal ära põlenud, siis see oli asendatud uuega, ilmselt oskamatult, ja hiljem oli see pesa oma kohalt välja kukkunud ja kogu silindri koos kolviga nässu keeranud...
Nukkvõll ei olnud ka just kõige uuem:

[Pilt: picture0137hv.jpg]

Põhjust ühe nuki kulumiseks ei tulnud samuti kaugelt otsida:

[Pilt: picture0238mb.jpg]

Nukkvõlli tõikuril oli taldrik maha kulunud ja kogumooz.
Vänt ise, seevastu, oli üliheas korras ja kuni sinnamaani sõitnud originaalsaalega (NB!. ~45a vana mootor!!! - tehke järgi, tänapäeva jõuallikad):

[Pilt: picture0170eu.jpg]

Jupid said kenasti kilekotistatud, pakitud ja katalogiseeritud:

[Pilt: picture0305ur.jpg]

ja

[Pilt: picture0339ga.jpg]

Väljalase (plekk) kuulus samuti kauba sisse, mis sellega edasi saab, mõtlen edaspidi. Välja näeb ta korralik.



Kuna selle vana Kenti plokikaas on vana tüüpi ja kaanesisese põlemiskambriga, siis olin sunnitud ostma ka veel ühe mootori, mis oleks aastaarvult uuem, välimuselt aga sama. Ülihästi sobis selleks käesolevast foorumist leitud müügikuulutus Bastardilt...
P.S. Bastard, kas Sa ikka teadsid, et see mootor, mille su vend mulle 300 eeguga müüs, omas pisut parandatud voolavusega plokikaant, pisut jämedamate taldrikutega GT klappe ja üsna hiljuti oli tehtud ka kap. remont, mille käigus olid vahetatud isegi klapipuksid (mis tegelt Kentil vahetamisele ei kuulugi; teha saab seda ainult väga hea pearemontija....)
Igal juhul tänud selle 1300 eest. Very much...Smile
1300 hooratas istub samuti täpselt mu 1600-se vända külge ja olles samal ajal ~4kg kergem....(ma juba kujutan ette, kuidas ta pöördesse hakkab minema...ToungueToungueToungue

Kogu ettevõtmisest tehtud järeldused:

Tellimusse läevad:

1. Kolvid +150. Tellin 1300-se Kenti kolvid, kuna läbim. on sama, aga kõrgus on neil pisut suurem, siis, et saavutada kõrgemat (10+ : 1) surveastet...hind on sama.
+150 mõõt sellepärast, et kubatuuri suuremaks saada, (kusagil 1700 peaks ta jääma)
2. Kepsu-, raamsaaled +025
3. Kõik tihendid.
4. Nukkvõll; kuna rahaga priisata pole, siis ilmselt valin siit (https://www.burtonpower.com/Default.aspx) midagi....
5. Muudetava nurgaga nukaratas + uus kett kindlasti.
6. Termostaat.
7. Tugevdatud klapivedrud (mis nad maksidki, midagi 20 eegu ümber/tk - pole vist mõtet väga koonerdada....?)
8. Ketipinguti tald.
9. Hooldusasjadest nagu küünlajuhtmed, küünlad, filtrid, plokipaisumispunnid jne. rääkimata.

Kui kolvid kohal, saab ploki puurimisse viia. Väntvõlli saab kohe lihvimisse tassida, pärast seda peaks ta ilmselt tasakaalustama ja kohustuslikult koos selle 1,3e hoorattaga....
Plokikaanega polegi vist midagi rohkem teha, v. a. lihvimine ja klappide solveldamine....
Kõik suured osad läbivad loomulikult ka liiva (sooda) pritsi ja kruntimise/värvimise.
Kõik pisikesed asjad (tikkpoldid, poldid, mutrid), mis sisaldavad rauda või terast, lähevad galvaniseerimisele.

Kulud tänaseks:
1600 Kent - 500.-
1300 Kent - 300.-
Kolm Escort MK1 ilukilpi Bastard`ilt - 100.-

Kõik.
Tean, tean, korralikku fotokat on endiselt vaja....Toungue Selle HP-ga, mis mul praegu on, võib ainult suvel päikese käes hea pildi saada...


Vasta


Sõnumeid selles teemas
Capri taassünd... - Autor: stihl - 23-01-2006, 19:35 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: wax - 23-01-2006, 19:48 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 23-01-2006, 19:59 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: wax - 23-01-2006, 20:25 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: janek555 - 23-01-2006, 21:46 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: WWW - 23-01-2006, 23:20 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 24-01-2006, 09:13 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: TeeTL - 24-01-2006, 10:44 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: janek555 - 24-01-2006, 12:51 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 24-01-2006, 18:53 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: MrBungle - 25-01-2006, 00:41 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 25-01-2006, 16:35 PM
RE:  Capri taassünd... - Autor: unicman - 25-01-2006, 17:01 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 25-01-2006, 17:28 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 25-01-2006, 21:06 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 08-02-2006, 13:25 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 08-03-2006, 12:27 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: janek555 - 08-03-2006, 12:37 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: ROKIPEER - 10-03-2006, 10:24 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 08-03-2006, 13:56 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 08-03-2006, 15:17 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: robi - 08-03-2006, 22:17 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 09-03-2006, 11:42 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: janek555 - 09-03-2006, 12:13 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 09-03-2006, 12:41 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: jurkman - 09-03-2006, 16:39 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: janek555 - 10-03-2006, 12:03 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: ROKIPEER - 10-03-2006, 12:36 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 10-03-2006, 18:15 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 10-03-2006, 21:22 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: wax - 11-03-2006, 15:29 PM
RE:   Capri taassünd... - Autor: rockandroll - 13-03-2006, 22:32 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: zazik - 13-03-2006, 22:43 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 11-03-2006, 12:56 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: rockandroll - 13-03-2006, 23:10 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 14-03-2006, 08:54 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 17-03-2006, 18:32 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: IIIFFFAR - 20-03-2006, 11:26 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: scorpio3331 - 17-03-2006, 18:43 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 17-03-2006, 18:58 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 20-03-2006, 11:07 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: inimloom - 20-03-2006, 17:29 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 20-03-2006, 11:44 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: sugraM - 20-03-2006, 11:53 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 20-03-2006, 16:01 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: IIIFFFAR - 20-03-2006, 21:18 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: Jesper - 20-03-2006, 16:12 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 20-03-2006, 17:06 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: IIIFFFAR - 21-03-2006, 10:16 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 21-03-2006, 11:03 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: IIIFFFAR - 21-03-2006, 21:37 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: robi - 21-03-2006, 11:26 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 21-03-2006, 12:17 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: pelle - 21-03-2006, 12:30 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 21-03-2006, 13:36 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: Jesper - 21-03-2006, 21:16 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 22-03-2006, 09:06 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: oviir - 23-03-2006, 22:38 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: riko12 - 24-03-2006, 03:01 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 29-03-2006, 11:15 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 30-03-2006, 14:46 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: robi - 30-03-2006, 16:36 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: margus61 - 31-03-2006, 09:55 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 31-03-2006, 11:50 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: ROKIPEER - 31-03-2006, 19:33 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 05-04-2006, 14:05 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 06-04-2006, 08:49 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: IIIFFFAR - 06-04-2006, 10:05 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: ROKIPEER - 06-04-2006, 10:20 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: margus61 - 06-04-2006, 10:21 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 06-04-2006, 12:53 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 06-04-2006, 18:15 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: Jesper - 06-04-2006, 18:41 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 07-04-2006, 08:41 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: Jesper - 07-04-2006, 09:22 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 07-04-2006, 16:27 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: anonymus - 08-04-2006, 00:00 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 12-04-2006, 12:09 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: Jesper - 12-04-2006, 12:39 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 12-04-2006, 19:24 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 21-04-2006, 16:33 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: 13piisab - 22-04-2006, 12:27 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 22-04-2006, 14:14 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 27-04-2006, 14:42 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 28-04-2006, 10:40 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 16-05-2006, 11:44 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: j22karu - 04-06-2006, 17:43 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 05-06-2006, 12:43 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 06-06-2006, 09:20 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: janek555 - 06-06-2006, 10:38 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 06-06-2006, 12:27 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: janek555 - 06-06-2006, 13:02 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 06-06-2006, 13:50 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: trevi - 06-06-2006, 14:09 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 06-06-2006, 15:05 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: denis23 - 06-06-2006, 15:18 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: arvi100 - 06-06-2006, 15:27 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 06-06-2006, 15:33 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: sugraM - 06-06-2006, 18:14 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: Charly - 06-06-2006, 21:44 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: tamar99 - 07-06-2006, 08:17 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: svenson - 07-06-2006, 13:53 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 30-08-2006, 16:10 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: IIIFFFAR - 30-08-2006, 22:57 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: Jesper - 30-08-2006, 16:26 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: Liblikmutter - 30-08-2006, 16:49 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 30-08-2006, 16:58 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: Style - 30-08-2006, 23:39 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: mesamees - 30-08-2006, 22:08 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: ROKIPEER - 31-08-2006, 08:00 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: supp - 31-08-2006, 11:12 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 31-08-2006, 11:18 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: Jesper - 31-08-2006, 11:26 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 15-09-2006, 17:06 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: 13piisab - 15-09-2006, 18:29 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 15-09-2006, 18:33 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: j22karu - 25-12-2006, 22:19 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: Jarmo - 25-12-2006, 23:56 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 27-12-2006, 20:18 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: aavo - 21-01-2007, 16:53 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: Liblikmutter - 22-11-2007, 18:36 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: IIIFFFAR - 22-11-2007, 22:47 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 23-11-2007, 10:18 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: lorenzo - 22-05-2008, 21:20 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 23-05-2008, 09:23 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: kOll - 23-05-2008, 10:40 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: miniest - 06-10-2008, 16:32 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: peeterk - 23-05-2008, 10:42 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: ahjakas - 23-05-2008, 15:42 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 05-10-2008, 10:44 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: IIIFFFAR - 05-10-2008, 22:06 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: robi - 06-10-2008, 10:12 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: Jesper - 06-10-2008, 10:50 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 06-10-2008, 14:08 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: svenson - 06-10-2008, 11:08 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: Aspelund - 06-10-2008, 11:17 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: WWW - 06-10-2008, 19:47 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: hundu615 - 06-10-2008, 20:22 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 06-10-2008, 20:45 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: wax - 18-01-2011, 12:02 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 18-01-2011, 12:33 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: hundu615 - 18-01-2011, 18:32 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: denis23 - 18-01-2011, 21:09 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: denis23 - 21-01-2011, 20:49 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 22-01-2011, 09:57 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: denis23 - 23-01-2011, 03:03 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: aandroo - 23-01-2011, 22:47 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: miniest - 24-01-2011, 02:47 AM
RE: Capri taassünd... - Autor: aandroo - 23-01-2011, 22:47 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: stihl - 24-01-2011, 15:16 PM
RE: Capri taassünd... - Autor: Aspelund - 24-01-2011, 16:29 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne