01-02-2006, 15:20 PM
Nii, nii! Klapisääretihendid lasin ära vahetada, olid teised põhimõtteliselt terved olnud. Polnud küll enam ilusad pehmed, vaid jäigastunud.
Muidu olla aga mootor sees ilus ja puhas olnud, nukad kulumata jne.
Kurb lugu aga see, et probleem alles Ikka suitseb külmalt käivitades ja täidab õue sinise vinega. Hakkab tunduma, et Esmas pandud diagnoos on vist ikka õige - õlirõngas. Nüüd siis see küsimus, et kui õlirõnga kallale minna, et mis detailid siis kindlasti uute vastu vahetada tuleb (mis tuleks eelarvesse sisse lükata)?
Pakun
- mootoririhm taaskord
- plokikaane poldid
- plokikaane tihend
- rõngakomplekt
Jahutusvedelik võiks vana jääda, sest see alles pool aastat sees olnud. Rihma võllid võiks kah vanad jääda, need alles 15 tuh. km sõitnud.
Ja lõpetuseks - kuna kõik muu tundub ilus olevat, siis kahju ja kulukas jälle lasta lahti kiskuda. Sinine suits hakkab aga juba närvidele käima.
Muidu olla aga mootor sees ilus ja puhas olnud, nukad kulumata jne.
Kurb lugu aga see, et probleem alles Ikka suitseb külmalt käivitades ja täidab õue sinise vinega. Hakkab tunduma, et Esmas pandud diagnoos on vist ikka õige - õlirõngas. Nüüd siis see küsimus, et kui õlirõnga kallale minna, et mis detailid siis kindlasti uute vastu vahetada tuleb (mis tuleks eelarvesse sisse lükata)?
Pakun
- mootoririhm taaskord
- plokikaane poldid
- plokikaane tihend
- rõngakomplekt
Jahutusvedelik võiks vana jääda, sest see alles pool aastat sees olnud. Rihma võllid võiks kah vanad jääda, need alles 15 tuh. km sõitnud.
Ja lõpetuseks - kuna kõik muu tundub ilus olevat, siis kahju ja kulukas jälle lasta lahti kiskuda. Sinine suits hakkab aga juba närvidele käima.