02-02-2006, 00:51 AM
kass Kirjutas:Deemile: Minski tehase M1M nagu Valdo nimetas. Tootmises 1956-61. Mootor 5 hobujõudu. Võimalik et pole päris õige mootor peal, mingil ajal olid silindrid-pead neil kandilisemad. Mootori mark on mootori ees vasakul kus ka mootori nr. Ka summutid olid sigarikujulised ilma kalasabata ja spidomeeter lambi sees. Vb varajasematel veel vanemad silindrid-summutajad. Masinat on tootmise käigus muudetud veidi, näit raamil väikesed nüansid vist, paagi embleemid ka.
Mina kaldun küll arvama, et tegu on M-1-M varajase mudeliga (ca 1956), kus veel mitmeid DKW RT 125 ajast säilinud relikte (väiksem silindriribistus, vanatüübi summutid jms) küljes. Venelane ei hakanud ju iga pisidetaili muutuse korral mudelitähist muutma. Uus mudelitähis tuli siis, kui muutused olid olulised/suured.
Muide - silinder ei ole tal enam täpselt vana M-1-A (RT 125) oma, sest ilmunud on puhastusluugid, mis algselt puudusid.
Muide - aastaarve võib nendel ratastel leida nii mitmetegi detailideküljest - generaator(i staator), relee-regulaator, tagatuli vms. Ja loomulikult "pirka", kui see alles ja "loetav" on! Ma usun, et üks tõsine vanatehnikahuviline ikka vaatab kõik need asjad enne järele kui foorumist abi küsima tuleb.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18