02-02-2006, 19:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2006, 19:41 PM ja muutjaks oli hulgus.)
OT jätkub,
Antud poolenisti plastkorpusega drell tundub olema Läti "Rebir" tehase toode, mida 90 aastate alul (ja muidugi ka varemgi) edukalt ja kirves kallilt (1400eek) Eestis turustati. Ei ole seal ei lööki, ei sujuvalt reguleeritavat kiirust.
"Inimesetapja" oli tõsine jurakas täis alum. korpusega, ilma maanduseta, omal kodus üks suveniiriks alles. Muideks sama "Narvaga otseühenduse lüliti". Et poiste elu säästa, lõikasin (töökorras drelli!) korpuses toitejuhtme pooleks. Nüüd hea hantlina kasutada.
Aga see nn põllumajandusvariant on kahtlaselt sarnane Tartus kasutatud takso mosuga. kuskil 80 teises pooles toodi Tartusse tere partii 2140-d, indeksit ei mäleta, mis olid väidetavalt spetsiaalselt taksodeks ehitatud. Värv on sama tooni (tumebeez/helepruun), Tagavedrudel 1 leht rohkem (mis hiljem ülearuseks osutus), odavama bensuga sõitmiseks 412 D mootor, miskise mustavakstuga kaetud istmed jms muudatused. Eriti kaua neid näha ei olnud, tulid ju kooperatiivitaksod peale.
Antud poolenisti plastkorpusega drell tundub olema Läti "Rebir" tehase toode, mida 90 aastate alul (ja muidugi ka varemgi) edukalt ja kirves kallilt (1400eek) Eestis turustati. Ei ole seal ei lööki, ei sujuvalt reguleeritavat kiirust.
"Inimesetapja" oli tõsine jurakas täis alum. korpusega, ilma maanduseta, omal kodus üks suveniiriks alles. Muideks sama "Narvaga otseühenduse lüliti". Et poiste elu säästa, lõikasin (töökorras drelli!) korpuses toitejuhtme pooleks. Nüüd hea hantlina kasutada.
Aga see nn põllumajandusvariant on kahtlaselt sarnane Tartus kasutatud takso mosuga. kuskil 80 teises pooles toodi Tartusse tere partii 2140-d, indeksit ei mäleta, mis olid väidetavalt spetsiaalselt taksodeks ehitatud. Värv on sama tooni (tumebeez/helepruun), Tagavedrudel 1 leht rohkem (mis hiljem ülearuseks osutus), odavama bensuga sõitmiseks 412 D mootor, miskise mustavakstuga kaetud istmed jms muudatused. Eriti kaua neid näha ei olnud, tulid ju kooperatiivitaksod peale.