03-02-2006, 15:00 PM
Olen kah kunagi teinud väljakirjutusi ajakirjast Auto erinevatest aastatest:
bensiini hind 1933 oli 29 senti/liiter.
mõnede autode hinnad:
Fiat 500 Topolino - 2150 Kr.
Opel Kadett de Luxe - 3100 Kr.
Renault Primaquatre - 4250 Kr.
kiirusepiirang Eesti linnades oli 40 kmh, maanteedel piirangut polnud.
palgad 1938: keskmine tööline - 80-90 krooni kuus
eestööline (vene aja mõistes siis brigadir) - 110 krooni
insener - 220 krooni.
Eestis oli 1925. aastal ca 900 autot,
1930 - 2500 autot,
1935 - 3200 autot,
1939 - 6000 autot.
1939 oli sõiduautodest 46% Tallinnas, 9% Tartus.
bensiini hind 1933 oli 29 senti/liiter.
mõnede autode hinnad:
Fiat 500 Topolino - 2150 Kr.
Opel Kadett de Luxe - 3100 Kr.
Renault Primaquatre - 4250 Kr.
kiirusepiirang Eesti linnades oli 40 kmh, maanteedel piirangut polnud.
palgad 1938: keskmine tööline - 80-90 krooni kuus
eestööline (vene aja mõistes siis brigadir) - 110 krooni
insener - 220 krooni.
Eestis oli 1925. aastal ca 900 autot,
1930 - 2500 autot,
1935 - 3200 autot,
1939 - 6000 autot.
1939 oli sõiduautodest 46% Tallinnas, 9% Tartus.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.