06-02-2006, 21:59 PM
6.2.2006
kell 8.00 -25/26c kell 10.30 -22c, pildid veel natuke hiljem.
Kogu komplekt on viibinud külmas min 24h.(enamus 48h)
Vedelike mõõtmiseks kasutatud Hg kraadiklaasi skaala algab -20 juures, Hg sammas on alla esimese kriipsu, täpset vedelike temperatuuri ei õnnestugi mõõta.
Jahutusvedelikud:
Kõik muutusteta. kontsentraadi jääk, meenutab mootoriõli suvel.
Klaasipesu: mõlemad -21 vedelikud on külmunud, kasutuskõlbmatud. -40 täiesti ok. Kuigi klaasipesu alla -7-10 ei kasuta, on siiski oht pesuri pump külmunud vedelikuga rikkuda.
Autool on nagu värske mesi, tõenäoliselt pumbatav.
Diiselkütused:
Stat.D (-31) on läbipaistev, õrnalt hägune, sade ja hõljuv osa puudub. Alex.D (-34!) on ööga täiesti läbipaistmatuks muutunud, sade ja hõljuv osa puudub. Julgeks mõlemat kasutada.
Alex. eriD, kerge sade, Olerex (-27) on läbipaistmatu, loksutades on näha sadet ja hõljuvat osist. Kahtlane kas nimetatud kütused pikemat aega filtritest läbi mahuvad.
Suvine D jäi kenasti pudelisse paigale, kui põhi püsti keerata. peale mõningast loksutamist, nõustus pudelis asukohta vahetama. Hea tahtmise korral, võiks seda liikumist nimetada valgumiseks.
Lisanditega D:
Eile sai ritta ka Kleen-FLo lisandiga pudel. Kõigi 3 lisandiga D (hp -27) on läbipaistmatu ja hägune, sh ka "karla" lisandiga, mis eile veel puhas ja läbipaistev tundus. Aru ma ei saa?
Ümbervalamisel oli kõigil kerge sade põhjas, kütuses mõningad väikesed klimbid ja loksutamisel oli näha tugevat hõljuvat osist. "Karla" lisandiga on näha lahustumata jäänud lisandi pruune klimpe (filtrile kindel surm).
ilma lisandita Olerex tundub veidi paksem olema, kuid seda saaks määrata ainult täpsete katsetega. Esmane järeldus: ükski kolmest lisandist pole midagi erilist korda saatnud?
hirmuga peab tõdema, et kasutan ka ise üht neist lisanditest, mingit erinevust käivitamises ja töös ei märka.
Lisanditega suvine D (sinine):
Kõigi kolme lisandiga palju vedelam, kui ilma lisanditeta "hambapasta", kuid siiski piisavalt kissell, võrreldav sooja mootoriõliga. erilist vahet erinevate lisandite toimel ei ole.
Loksutades on kõigil näha põhjast kerkivat valget sadet, hõljumit ja klimpe. Väga kahtlane, et selline sodi läbi torude/sõelte mahub.
(Omast kogemustest võin öelda, et selline parafiini sade suudab ummistada ka D jämefiltri traatsõela, mis ette nähtud mehhaaniliste tükkide püüdmiseks)
Esmane järeldus: lisandid on küll asja parandanud, kuid suvisest kütusest arktilist ei tee ja selle kütusega tee peale jäädes neist kasu ei oleks. Lubatud -20 st lisakraadist on asi kaugel.
Piltidel:
1.Purkides D ilma lisanditeta: vasakult Statoil (-31), keskel Alexela (-34) ja paremal Olerex (-27). Vahe on selge...
2.Pudelites: -27 kütus (loksutatud) vasakult: Karla; keskel Aspokemi, paremal Cleen Flo lisandiga, võrdluseks purgis puhas D(-27).
Homseks lubas -30
kell 8.00 -25/26c kell 10.30 -22c, pildid veel natuke hiljem.
Kogu komplekt on viibinud külmas min 24h.(enamus 48h)
Vedelike mõõtmiseks kasutatud Hg kraadiklaasi skaala algab -20 juures, Hg sammas on alla esimese kriipsu, täpset vedelike temperatuuri ei õnnestugi mõõta.
Jahutusvedelikud:
Kõik muutusteta. kontsentraadi jääk, meenutab mootoriõli suvel.
Klaasipesu: mõlemad -21 vedelikud on külmunud, kasutuskõlbmatud. -40 täiesti ok. Kuigi klaasipesu alla -7-10 ei kasuta, on siiski oht pesuri pump külmunud vedelikuga rikkuda.
Autool on nagu värske mesi, tõenäoliselt pumbatav.
Diiselkütused:
Stat.D (-31) on läbipaistev, õrnalt hägune, sade ja hõljuv osa puudub. Alex.D (-34!) on ööga täiesti läbipaistmatuks muutunud, sade ja hõljuv osa puudub. Julgeks mõlemat kasutada.
Alex. eriD, kerge sade, Olerex (-27) on läbipaistmatu, loksutades on näha sadet ja hõljuvat osist. Kahtlane kas nimetatud kütused pikemat aega filtritest läbi mahuvad.
Suvine D jäi kenasti pudelisse paigale, kui põhi püsti keerata. peale mõningast loksutamist, nõustus pudelis asukohta vahetama. Hea tahtmise korral, võiks seda liikumist nimetada valgumiseks.
Lisanditega D:
Eile sai ritta ka Kleen-FLo lisandiga pudel. Kõigi 3 lisandiga D (hp -27) on läbipaistmatu ja hägune, sh ka "karla" lisandiga, mis eile veel puhas ja läbipaistev tundus. Aru ma ei saa?
Ümbervalamisel oli kõigil kerge sade põhjas, kütuses mõningad väikesed klimbid ja loksutamisel oli näha tugevat hõljuvat osist. "Karla" lisandiga on näha lahustumata jäänud lisandi pruune klimpe (filtrile kindel surm).
ilma lisandita Olerex tundub veidi paksem olema, kuid seda saaks määrata ainult täpsete katsetega. Esmane järeldus: ükski kolmest lisandist pole midagi erilist korda saatnud?
hirmuga peab tõdema, et kasutan ka ise üht neist lisanditest, mingit erinevust käivitamises ja töös ei märka.
Lisanditega suvine D (sinine):
Kõigi kolme lisandiga palju vedelam, kui ilma lisanditeta "hambapasta", kuid siiski piisavalt kissell, võrreldav sooja mootoriõliga. erilist vahet erinevate lisandite toimel ei ole.
Loksutades on kõigil näha põhjast kerkivat valget sadet, hõljumit ja klimpe. Väga kahtlane, et selline sodi läbi torude/sõelte mahub.
(Omast kogemustest võin öelda, et selline parafiini sade suudab ummistada ka D jämefiltri traatsõela, mis ette nähtud mehhaaniliste tükkide püüdmiseks)
Esmane järeldus: lisandid on küll asja parandanud, kuid suvisest kütusest arktilist ei tee ja selle kütusega tee peale jäädes neist kasu ei oleks. Lubatud -20 st lisakraadist on asi kaugel.
Piltidel:
1.Purkides D ilma lisanditeta: vasakult Statoil (-31), keskel Alexela (-34) ja paremal Olerex (-27). Vahe on selge...
2.Pudelites: -27 kütus (loksutatud) vasakult: Karla; keskel Aspokemi, paremal Cleen Flo lisandiga, võrdluseks purgis puhas D(-27).
Homseks lubas -30
