RS-09 ("sakslase") väntvõll
#7

Väga kahtlane. Mootori pöörete vahe peaaegu 2 korda, järelikult peab jöuvõtu võll ka poole aeglasemaks jääma. Pöördeid saab muidugi läbi reduktori tõsta aga see suht ebamugav. RS 09 originaal vikati puhul peaaegu võimatu, kuna rihmaratas asub otse jõuvõtu võlli otsas. Kui reduktor vahele panna ,tuleb ka vikat ettepoole nihutada. Lisaks sellele,kui T-16-e mootor peale panna tuleb karteripõhi ringi teha(tagumise jõuvõtuvõlli pikenduse jaoks) ja ülemise tõmmitsa kinnitus. Ühesõnaga palju lima sellega. Lihtsam ikka hankida väntvõll või taastada vana.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RS-09 ("sakslase") väntvõll - Autor: tai - 25-01-2006, 23:21 PM
RE: "Sakslase"vänt - Autor: Romka - 26-01-2006, 08:02 AM
RE: RS-09 ("sakslase") väntvõll - Autor: onyks - 26-01-2006, 23:22 PM
RE: RS-09 ("sakslase") väntvõll - Autor: valdy - 27-01-2006, 08:45 AM
RE: RS-09 ("sakslase") väntvõll - Autor: Kelm - 27-01-2006, 20:05 PM
RE: RS-09 ("sakslase") väntvõll - Autor: onyks - 08-02-2006, 22:39 PM
RE: RS-09 ("sakslase") väntvõll - Autor: Kelm - 09-02-2006, 19:56 PM
RE: RS-09 ("sakslase") väntvõll - Autor: MANKS - 09-02-2006, 20:54 PM
RE: RS-09 ("sakslase") väntvõll - Autor: valdo - 09-02-2006, 21:52 PM
RE: RS-09 ("sakslase") väntvõll - Autor: MANKS - 07-03-2006, 12:26 PM
RE: RS-09 ("sakslase") väntvõll - Autor: onyks - 07-03-2006, 18:51 PM
RE: RS-09 ("sakslase") väntvõll - Autor: tiit - 06-05-2006, 18:35 PM
RE: RS-09 ("sakslase") väntvõll - Autor: Rufhouse - 07-03-2006, 23:13 PM
RE: RS-09 ("sakslase") väntvõll - Autor: elar93 - 09-01-2009, 17:29 PM
RE: RS-09 ("sakslase") väntvõll - Autor: MANKS - 09-01-2009, 20:01 PM
RE: RS-09 ("sakslase") väntvõll - Autor: elar93 - 09-01-2009, 23:42 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne