10-02-2006, 14:41 PM
Janek555: tänud, aga:
Mis puutub lihtsalt kere kallutamisse, siis need riistad, mis ratta asemel käivad, on mul olemas. Ja väga korralikud, niiet pole vaja aknaposti alla mingit lisaratast pannagi - ümberminemise vastu aitavad spets piirajad.
Selle viimase süsteemi vastu aga räägib see tõsiasi, et sillad vaja ju alt ära võtta - kere peab täiesti puhas olema...
Seega ära jäävad ka muud, lihtsamad kallutamised, mis nõuavad ühe poole rataste olemasolu või sildu.
Hea soovitus on pilkul: lasta teha. Võtsingi paarist kohast hinnapakkumised. Praegu mehad arvutavad....
Siit kardan ainult liig suurt hinda. Ja muidugi seda küsimust, et kas sa 10 - 100 tükki ei tahaks lasta teha....
MAV`i variant toimiks ilmselt ka. Aga pähekukkumist Sa ei karda?
Ja pea kuklas, loomulikult ei kannata olla....
Eriti, kui paar õlut sees...

Väikse-tomi aparaadil on jumet. Mis Sa küsid ta eest?
Sellele annab ju lisaks veel pisikesed rattad ka alla panna...
Autorestauraator: infoks lihtsalt, et pool euroopa proffidest ja ka osa amatööre kasutavad sellist ebapraktilist asja.
Ja kusjuures isegi cabriode tegemisel, millel teatavasti on keskelt kokkuvajumise oht: lihtsalt kandvad osad tehakse ennem tavatõstuki peal korda/vahetatakse ära...
Asja eeliseks on veel lisaks oma garaazhis manööverdamisele see tõsiasi, et sa saad kere koos sellesama jamaga ka ntx liivapritsi viia....
Muidu hakkab pritsimees ju kohe nutma, et kuidas ma altpoolt teha saan ja tule hoia oma romu ise üleval, kui tahad...
Pärast pritsimist jälle hea korrosioonivastast ainet hää peale lasta, taas ei pea liialt tõmblema, aina keerutad ja lased...
Mis puutub lihtsalt kere kallutamisse, siis need riistad, mis ratta asemel käivad, on mul olemas. Ja väga korralikud, niiet pole vaja aknaposti alla mingit lisaratast pannagi - ümberminemise vastu aitavad spets piirajad.
Selle viimase süsteemi vastu aga räägib see tõsiasi, et sillad vaja ju alt ära võtta - kere peab täiesti puhas olema...
Seega ära jäävad ka muud, lihtsamad kallutamised, mis nõuavad ühe poole rataste olemasolu või sildu.
Hea soovitus on pilkul: lasta teha. Võtsingi paarist kohast hinnapakkumised. Praegu mehad arvutavad....
Siit kardan ainult liig suurt hinda. Ja muidugi seda küsimust, et kas sa 10 - 100 tükki ei tahaks lasta teha....
MAV`i variant toimiks ilmselt ka. Aga pähekukkumist Sa ei karda?
Ja pea kuklas, loomulikult ei kannata olla....
Eriti, kui paar õlut sees...


Väikse-tomi aparaadil on jumet. Mis Sa küsid ta eest?
Sellele annab ju lisaks veel pisikesed rattad ka alla panna...
Autorestauraator: infoks lihtsalt, et pool euroopa proffidest ja ka osa amatööre kasutavad sellist ebapraktilist asja.
Ja kusjuures isegi cabriode tegemisel, millel teatavasti on keskelt kokkuvajumise oht: lihtsalt kandvad osad tehakse ennem tavatõstuki peal korda/vahetatakse ära...
Asja eeliseks on veel lisaks oma garaazhis manööverdamisele see tõsiasi, et sa saad kere koos sellesama jamaga ka ntx liivapritsi viia....
Muidu hakkab pritsimees ju kohe nutma, et kuidas ma altpoolt teha saan ja tule hoia oma romu ise üleval, kui tahad...

Pärast pritsimist jälle hea korrosioonivastast ainet hää peale lasta, taas ei pea liialt tõmblema, aina keerutad ja lased...
