12-02-2006, 20:18 PM
Kelm Kirjutas:Teema läks siin paksusmasina ehitamise peale, proovin siis algse teema juurde tagasi pöörduda. Mul on siis sellise GAZ-51 jäänused. Sooviks Valdo poolseid kommentaare asjale. Teiste arvamused ka teretulnud.
Ka minu arvates ei ole see isend Nuiast läbi käinud ja on autentne 1966. aasta Gorki töö. Näidikuplokk, kapotialune jms seda kõik toetavad. Samuti algne lambivõru (Pobeda-tüüpi), mille 53-tüüpi nagu hilisematel. Tasub vaadata veel tuuleklaasikinnitust - kui see on hingede/liblikmutritega, siis on kõik õige. Ja ustetihendite/katusepapi tüübleid.
Ainus kahtlus tekkis parempoolse esiratta osas, mis näib olevat pärit veelgi vanemalt asjalt - kas esimese seeria 51-lt (1940-50ndatest) või ZIS-5lt. Juhul kui ma nägin õigesti, et sellel on kahe auguga velg. Aga see võib olla kunagi lihtsalt vahetatud.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18