13-02-2006, 00:47 AM
Nonii, paneks siis kah "Planeedi teami" seiklused kirja.
Hakkame otsast:
Äratus 04.30. Asjad kokku, kõht täis, paksud-paksud vammused selga, käru koos rattaga auto taha ja 05.30 Tallinna poole ajama.
ca.07.30 saabumine stardipaika ja viimased ettevalmistused. Seal tuterdas siis ringi ikka igasugu tegelasi, kohe hea tuju tuli neid "moosekante" vaadates.
Stardiaeg ekipaazil nr.17 kell 08.27. Ja siis see jama pihta hakkaski. Ply andis legendi kätte, tegime platsil paar kiiremat ja andsime minna. Ausalt öeldes ei saanud mina kui kaardilugeja ja esmakordne talverallitaja, sellest legendist alguses mitte muttigi aru. Lihtsalt võtsime Muuseumipapa bussile sappa mingi aja pärast jagasin aga matsu enam-vähem lahti. Üldiselt läks meil edasi päris hästi, kuigi tsikli odomeeter näitas aiateibaid ja seega tulid mõned möödapanekud.
Esimesel lisakatsel õnnestus ära murda tsikli ja korvi esimene kinnitus, seega hakkas korv vähe oma elu elama. See ei takistanud meil aga edasi kihutamast. "Unicman" vana kurat kihutas oma kahe ratta ja kahe suusaga seljataga ja pressis tempot jubedalt peale. Seda kuni hetkeni kui meie kulgur otsustas ühepoolselt töölepingu lõpetada. Põhjuseks maksmata elektriarve nagu "Unicman" ütles. Mingit voolu kusagilt leida ei õnnestunud ja kuna selle ajaga olime jäänud sujuvalt suht viimaseks, tuli ennast köiega haakida Teedu "13piisab" Kadeti taha ja järgmisesse AKP-sse veereda. See oli õnneks lähedal.
Seal sai veidi nõu peetud ja otsustatud, et tsikkel läheb Scania Vabise kasti ja lõunaajal, kui veidi aega, katsume asja korda saada. Ühise pingutusega õnnestus tõste ka läbi viia. Ratas kastis, piloodid "13piisab" Kaadetis ja võis edasi liikuda.
Järgmiseks aktsiooniks sai operatsioon "Pazi-päästmine" mis õnnestus suht valutult. Kujutan ette, et crashi hetkel võis seal päris huvitav olla, hea et keegi viga ei saanud.
Kihutasime edasi ja ekslesime korralikult ka metsa vahel. Mingil ajal õnnestus siiski ka Vihulasse jõuda-viimasena otseloomulikult. Seal kustus aga kiiresti meie lootus tsikliga edasi rallitada, sest Scanni koos rattaga polnud keegi kusagil näinud
Lõunasöök mõjus vist Teedule kosutavalt, sest jalanumber läks mitu head ühikut suuremaks ja seega ka sõit kiiremaks. Kaua aga ei lähe vist meelest, kuidas sõitis see sahaga Toyoodik-täiesti segane. Ma poleks iial uskunud, et selliste muharehvidega ja üldse sellise autoga/traktoriga nii kiiresti sõita õnnestub. Soolotsiklil "Unicmaniga" paras paari panna.
Teravaid elmusi pakkusid loomulikult mainitud Neeruti mäed, kus tuli paar autot ka lihasjõuga üles aidata.
LK 3 oli väga tore, nagu tõeline rahvapidu, Scaniat koos tsikliga aga ikka kusagil polnud
. Hakkas juba muret tekitama.
Lõpuks finisisse jõuded ootas see meid seal aga ees. Oli teine tulnud teisi teid pidi otse lõppu. (Hiljem kuulsime ja sahinaid, et LK-4 ajal oli Scann ka korra rattad maas lahti saanud, meie ratas loomulikult kastis. Ega kellegil sellest pilte pole??
Ja nüüd tuleb päeva pirn: Põhjus, miks Planeet pildi tasku pani, oli katkine akujuhe. SHAME TO US!
Nii närvi ajab selline asi, kui mingi väike, täiesti olematu viga selliseid asju põhjustab. Järgmine kord oleme siis aga targemad.
Ametlik osa on läbi, nüüd tänuavaldused:
Priit, Tiina ja Company- megatänud teile kogu selle ürituse korraldamise eest. Mõtlesin korduvalt kui raske see töö tegelikult oli.
Teet, Karin(oli vist) ja Kadett- ilma teieta oleks vist päris kaua kusagil metsa vahel olnud. Kogu ülejäänud ralli ja päev pakkusite kah head seltskonda. Aitäh!
Scania mehed Pärnumaalt- Tänud, loodan et paarsada kilo tagasillal olid ka kasuks.
"Unicman" ja isa- taaskord hea seltkonna ja bussi kasutamise eest.
Hr.Piiburi "kunnivolvo crew" ja PAZ-i seltskond- Planeet sai kasti ja maha kah.
Ülikõva üritus oli igatahes, broneeriks juba järgmiseks viieks aastaks kah koha ära
. Jõudu ja jaksu korraldajatele.
Terv,
Vallo ja Priit@järgmisel aastal jälle kohal
Izh-Planeta 2K.-powered by Jupiter.
P.S. Kuigi päris ralli jäi meil lühikeseks, õnnestus pühapäeval läbida 130 km Road-trip Rakverest Vändrasse. Algus läks nagu ludinal aga viimasel 90 kilomeetril tuli kaks korda vägagi põhjalikult tegeleda süüte ja karpa sügava hingeeluga.
Ei saa ka mainimata jätta, et talvel maanteel tsiklit nähes muutuvad mõned inimesed ikka imelikuks küll- nt. üks Lexuse dziip sõitis kaks korda mööda ja tegi pilte. Tegelikult tore ju!
Hakkame otsast:
Äratus 04.30. Asjad kokku, kõht täis, paksud-paksud vammused selga, käru koos rattaga auto taha ja 05.30 Tallinna poole ajama.
ca.07.30 saabumine stardipaika ja viimased ettevalmistused. Seal tuterdas siis ringi ikka igasugu tegelasi, kohe hea tuju tuli neid "moosekante" vaadates.
Stardiaeg ekipaazil nr.17 kell 08.27. Ja siis see jama pihta hakkaski. Ply andis legendi kätte, tegime platsil paar kiiremat ja andsime minna. Ausalt öeldes ei saanud mina kui kaardilugeja ja esmakordne talverallitaja, sellest legendist alguses mitte muttigi aru. Lihtsalt võtsime Muuseumipapa bussile sappa mingi aja pärast jagasin aga matsu enam-vähem lahti. Üldiselt läks meil edasi päris hästi, kuigi tsikli odomeeter näitas aiateibaid ja seega tulid mõned möödapanekud.
Esimesel lisakatsel õnnestus ära murda tsikli ja korvi esimene kinnitus, seega hakkas korv vähe oma elu elama. See ei takistanud meil aga edasi kihutamast. "Unicman" vana kurat kihutas oma kahe ratta ja kahe suusaga seljataga ja pressis tempot jubedalt peale. Seda kuni hetkeni kui meie kulgur otsustas ühepoolselt töölepingu lõpetada. Põhjuseks maksmata elektriarve nagu "Unicman" ütles. Mingit voolu kusagilt leida ei õnnestunud ja kuna selle ajaga olime jäänud sujuvalt suht viimaseks, tuli ennast köiega haakida Teedu "13piisab" Kadeti taha ja järgmisesse AKP-sse veereda. See oli õnneks lähedal.
Seal sai veidi nõu peetud ja otsustatud, et tsikkel läheb Scania Vabise kasti ja lõunaajal, kui veidi aega, katsume asja korda saada. Ühise pingutusega õnnestus tõste ka läbi viia. Ratas kastis, piloodid "13piisab" Kaadetis ja võis edasi liikuda.
Järgmiseks aktsiooniks sai operatsioon "Pazi-päästmine" mis õnnestus suht valutult. Kujutan ette, et crashi hetkel võis seal päris huvitav olla, hea et keegi viga ei saanud.
Kihutasime edasi ja ekslesime korralikult ka metsa vahel. Mingil ajal õnnestus siiski ka Vihulasse jõuda-viimasena otseloomulikult. Seal kustus aga kiiresti meie lootus tsikliga edasi rallitada, sest Scanni koos rattaga polnud keegi kusagil näinud

Lõunasöök mõjus vist Teedule kosutavalt, sest jalanumber läks mitu head ühikut suuremaks ja seega ka sõit kiiremaks. Kaua aga ei lähe vist meelest, kuidas sõitis see sahaga Toyoodik-täiesti segane. Ma poleks iial uskunud, et selliste muharehvidega ja üldse sellise autoga/traktoriga nii kiiresti sõita õnnestub. Soolotsiklil "Unicmaniga" paras paari panna.

LK 3 oli väga tore, nagu tõeline rahvapidu, Scaniat koos tsikliga aga ikka kusagil polnud


Ja nüüd tuleb päeva pirn: Põhjus, miks Planeet pildi tasku pani, oli katkine akujuhe. SHAME TO US!
Nii närvi ajab selline asi, kui mingi väike, täiesti olematu viga selliseid asju põhjustab. Järgmine kord oleme siis aga targemad.
Ametlik osa on läbi, nüüd tänuavaldused:
Priit, Tiina ja Company- megatänud teile kogu selle ürituse korraldamise eest. Mõtlesin korduvalt kui raske see töö tegelikult oli.
Teet, Karin(oli vist) ja Kadett- ilma teieta oleks vist päris kaua kusagil metsa vahel olnud. Kogu ülejäänud ralli ja päev pakkusite kah head seltskonda. Aitäh!
Scania mehed Pärnumaalt- Tänud, loodan et paarsada kilo tagasillal olid ka kasuks.
"Unicman" ja isa- taaskord hea seltkonna ja bussi kasutamise eest.
Hr.Piiburi "kunnivolvo crew" ja PAZ-i seltskond- Planeet sai kasti ja maha kah.
Ülikõva üritus oli igatahes, broneeriks juba järgmiseks viieks aastaks kah koha ära

Terv,
Vallo ja Priit@järgmisel aastal jälle kohal
Izh-Planeta 2K.-powered by Jupiter.
P.S. Kuigi päris ralli jäi meil lühikeseks, õnnestus pühapäeval läbida 130 km Road-trip Rakverest Vändrasse. Algus läks nagu ludinal aga viimasel 90 kilomeetril tuli kaks korda vägagi põhjalikult tegeleda süüte ja karpa sügava hingeeluga.

Ei saa ka mainimata jätta, et talvel maanteel tsiklit nähes muutuvad mõned inimesed ikka imelikuks küll- nt. üks Lexuse dziip sõitis kaks korda mööda ja tegi pilte. Tegelikult tore ju!
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon