13-02-2006, 18:34 PM
Ise olen proovinud nii sae karpat kui zidi oma. Sae karpa poolt räägib ülihea seadistamisvõimalus - saad kruvikaga väga täpselt segu paika keerata kõrgete ja madalate pöörete jaoks. Samas oli sellega madalatel pööretel üpris vähe jõudu, kõrgetel aga lippas hästi. Zidi karpaga tõmbab hästi kõikidel pööretel, kõrgetel pole minek nii hea kui sae omaga.
Sae karpa puudus on ka vajadus mingisuguse gaasihoovastiku järele, kuna gaasi admine käib pöördhoovaga. Vähemalt minul läks mitmel sõidul tross pooleks.
Sisselõiked asuvad kanalite kohal ja teoreetiliselt peaks parandama kõrgetel pööretel gaasivoolude liikumist karteris. Sae süüdet oli vist müügis Looduse poes (las keegi täpsustab) ja hind 400 ringis. Endal on ka üks üleliigne.
Laagrid on hea panna kinnised, aga karteri sissepoole jäävad tihendid võib eemaldada paremaks õlituseks.
Sae karpa puudus on ka vajadus mingisuguse gaasihoovastiku järele, kuna gaasi admine käib pöördhoovaga. Vähemalt minul läks mitmel sõidul tross pooleks.
Sisselõiked asuvad kanalite kohal ja teoreetiliselt peaks parandama kõrgetel pööretel gaasivoolude liikumist karteris. Sae süüdet oli vist müügis Looduse poes (las keegi täpsustab) ja hind 400 ringis. Endal on ka üks üleliigne.
Laagrid on hea panna kinnised, aga karteri sissepoole jäävad tihendid võib eemaldada paremaks õlituseks.