14-02-2006, 15:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2006, 16:06 PM ja muutjaks oli taruvaras.)
Siinkohal ka meie pere tänud kogu korraldajate tiimile tegevusrikka talvise laupäeva eest. Sai nautida Eestimaa paljusid võrratult kauneid lumevammuses paiku.
Eritänu TA Enole ja tema reisijaskonnale, kelle toore jõu abiga sai Raf siiski Neeruti mäe otsa upitatud.http://pilt.ee/photo/731528/17662601/
Vaatamata hoiatustele viimasel kiiruskatsel koolistaadionil varitsevatele ohtudele, oskasin oma oskusliku sõidu tagajärjel karteri õlikorgi, mis jäi künka taha kinni, alumiiniumist karteri põhja küljest lahti murda. Selle tulemusel tekkinud augu kaudu sai momentaalselt oluliselt kahjustada Eesti keskkond nii umbes 5 liitri musta õli näol. Viimased 100 m finišisse sai läbitud ilma õlita-surveta ja ka järgmised 100 m parklasse. Vot siin pean kiitma "Motor Up"-i laadset õlilisandit, ilma milleta oleks mootor kohe koll-koll teinud.
Järgmisel päevaks kohale kutsutud tehniline abi VW Caravelle näol vedas mu "vigase" koju. Soe tekk küll põlvedel, kuid külm näpistas ikka varbaid ja kandu ka. Haigestumise vastu aga aitas õhtune "Liviko" soepesu
Leidsin sellise pildi http://mail.eria.ee/~taavi//Galerii/phot...6_101.html Pean sapika omaniku ees vabandama, et mu Raf on s***unud sedasi stardis järsul gaasivajutusel summuti torust väljunud musta kondentsvee ja rataste alt kaapinud lumelobjaku näol ZAZ 968A oblitsovka pääle.
Eritänu TA Enole ja tema reisijaskonnale, kelle toore jõu abiga sai Raf siiski Neeruti mäe otsa upitatud.http://pilt.ee/photo/731528/17662601/
Vaatamata hoiatustele viimasel kiiruskatsel koolistaadionil varitsevatele ohtudele, oskasin oma oskusliku sõidu tagajärjel karteri õlikorgi, mis jäi künka taha kinni, alumiiniumist karteri põhja küljest lahti murda. Selle tulemusel tekkinud augu kaudu sai momentaalselt oluliselt kahjustada Eesti keskkond nii umbes 5 liitri musta õli näol. Viimased 100 m finišisse sai läbitud ilma õlita-surveta ja ka järgmised 100 m parklasse. Vot siin pean kiitma "Motor Up"-i laadset õlilisandit, ilma milleta oleks mootor kohe koll-koll teinud.
Järgmisel päevaks kohale kutsutud tehniline abi VW Caravelle näol vedas mu "vigase" koju. Soe tekk küll põlvedel, kuid külm näpistas ikka varbaid ja kandu ka. Haigestumise vastu aga aitas õhtune "Liviko" soepesu
SimmuJee Kirjutas:Mõista, mõista, mis see on?Siin ongi murdunud õlikork!
Leidsin sellise pildi http://mail.eria.ee/~taavi//Galerii/phot...6_101.html Pean sapika omaniku ees vabandama, et mu Raf on s***unud sedasi stardis järsul gaasivajutusel summuti torust väljunud musta kondentsvee ja rataste alt kaapinud lumelobjaku näol ZAZ 968A oblitsovka pääle.