18-02-2006, 00:33 AM
Techno-Weld keevituse lähima müügiesindaja leiab http://www.ramoto.lv
Olen tegelenud selle teemaga teiste tööde kõrvalt 9 aastat ja on tekkinud mõningad kogemused.Tegemist on keevitusega, kuigi tehnoloogia sarnaneb tavalise tinaga jootmisega.Ühendatavad pinnad töödelda võimalikult täpselt.Faasige detaili servad V-kujulisekanali tekkimiseni. See tagab suurema keevituspinna.Mõelge läbi, kuidas kinnitate detailid keevitamisel. Praod tuleb avada 3/4 materjali paksuseni ja otsad puurida peenikese puuriga. Puhastage hoolikalt keevitatavad pinnad roostevabast terasest harjaga. Kuumutada keevitatav pind ühtlaselt kuni T-W sulab det.pinnal st. pind on kuumutatud 380 C-ni.Keevitatavad pinnad katta T-W õhukese hõbedaselt läikiva kihiga. Õhuke oksiidikiht tekib sulanud T-W kihi alla. Selleks võetakse roostevabast terava otsaga varras e. abraider ja tõmmatakse abraideri terava otsaga mitu korda mööda sulanud T-W-d, et lõhkuda oksiidikihti. T-W tungib oksiidikihi alla, märgab alumiiniumi ja otseses kontaktis algab difusioon põhimetalliga.Mida rohkem abraideriga töötemperatuuril kraapida, seda sügavamale põhimetalli T-W tungib. Mõnest tõmbest piisab 0,1-1,1mm sügavusele tungimiseks. Krunditud detailid panna kokku ja fikseerida asend. Kui keevitada erinevate paksustega detaile, kuumutada esmalt paksemat det. Soojus kandub paksult detaililt õhemale. Leeki on vajalik natuke suunata ka õhemale detailile, et kogu pind saavutaks töötemperatuuri. T-W ülejääk korrigeeritakse abraideriga. Vajadusel võib sulasse õmblusse lisada lisaainet. Tuleb tõmmata abraideriga mööda õmblust, et emmaldada oksiid ja lisada T-W ainet. Pragude ja V-kujuliste kanalite täitmisel tuleb peale T-W-ga kanali kruntimist lisada ainet, et saavutada prao täituvus. Keevitus hangub sekunditega. Seda ei saa kiirendada vette kastmisega, samuti ei ole võimalik töötada külmades ruumides. Kiire jahtumine põhjustab rabedaid keevitusi. Kui resultaat ei rahulda teid võite detaili uuesti kuumutada ja keevitust korrata, mida ei võimalda teised tehnoloogiad. Soovitan kasutada propaani põletit.
Edu katsetamisel!
Olen tegelenud selle teemaga teiste tööde kõrvalt 9 aastat ja on tekkinud mõningad kogemused.Tegemist on keevitusega, kuigi tehnoloogia sarnaneb tavalise tinaga jootmisega.Ühendatavad pinnad töödelda võimalikult täpselt.Faasige detaili servad V-kujulisekanali tekkimiseni. See tagab suurema keevituspinna.Mõelge läbi, kuidas kinnitate detailid keevitamisel. Praod tuleb avada 3/4 materjali paksuseni ja otsad puurida peenikese puuriga. Puhastage hoolikalt keevitatavad pinnad roostevabast terasest harjaga. Kuumutada keevitatav pind ühtlaselt kuni T-W sulab det.pinnal st. pind on kuumutatud 380 C-ni.Keevitatavad pinnad katta T-W õhukese hõbedaselt läikiva kihiga. Õhuke oksiidikiht tekib sulanud T-W kihi alla. Selleks võetakse roostevabast terava otsaga varras e. abraider ja tõmmatakse abraideri terava otsaga mitu korda mööda sulanud T-W-d, et lõhkuda oksiidikihti. T-W tungib oksiidikihi alla, märgab alumiiniumi ja otseses kontaktis algab difusioon põhimetalliga.Mida rohkem abraideriga töötemperatuuril kraapida, seda sügavamale põhimetalli T-W tungib. Mõnest tõmbest piisab 0,1-1,1mm sügavusele tungimiseks. Krunditud detailid panna kokku ja fikseerida asend. Kui keevitada erinevate paksustega detaile, kuumutada esmalt paksemat det. Soojus kandub paksult detaililt õhemale. Leeki on vajalik natuke suunata ka õhemale detailile, et kogu pind saavutaks töötemperatuuri. T-W ülejääk korrigeeritakse abraideriga. Vajadusel võib sulasse õmblusse lisada lisaainet. Tuleb tõmmata abraideriga mööda õmblust, et emmaldada oksiid ja lisada T-W ainet. Pragude ja V-kujuliste kanalite täitmisel tuleb peale T-W-ga kanali kruntimist lisada ainet, et saavutada prao täituvus. Keevitus hangub sekunditega. Seda ei saa kiirendada vette kastmisega, samuti ei ole võimalik töötada külmades ruumides. Kiire jahtumine põhjustab rabedaid keevitusi. Kui resultaat ei rahulda teid võite detaili uuesti kuumutada ja keevitust korrata, mida ei võimalda teised tehnoloogiad. Soovitan kasutada propaani põletit.
Edu katsetamisel!