18-02-2006, 17:13 PM
Sillu Kirjutas:Nii T-28 kui ka selle eelkäija DT-24 on kahe silindriga. Kui teema algataja Kelm foorumisse jõuab, siis ta ehk räägib detailsemalt nende erinevustest ja sarnasustest.Proovin siis tuua välja mõned olulisemad erinevused tehnilistes andmetes, aluseks P. Morozovi Traktorite reguleerimine aastast 1964.
DT-24/T28
Pikkus mm 3550
laius mm 2080
kõrgus mm 2305/2400
kliirens mm 525/650
kaal tangitult kg 2500/2350
võimsus hj 24/28
max kiirus km/h 18,9/25,1
Peale selle veel välised erinevused, kõige parema võrdluse saab kaasfoorumlase Sillu 12-st postitusest.
Veel on DT-24 ja T-28-l huvitav käivitussüsteem, nimelt algul pannakse mootor tööle bensiini pealt mille tarbeks on plokikaanes lisa klapid ,mille avamisel surveaste väheneb ja nende klappide taga on süüteküünlad. Kui mootor juba bensiini peal tööle on läinud, siis annad kütuse pumbast kütust peale(käsigaas peale) ja lülitad hoovast diisli asendisse(käivitus klapid sulguvad ja surveaste tõuseb). Keeruline jutt sai, aga ehk saite aru.
Selline käivitussüsteem on ka DT-14-l. 14 siis ühe silindriline, 24 ja 28 kahesilindrilised.
Ps. Suured tänud vastukajade eest