20-02-2006, 13:44 PM
Oh, jõuti Allanini. Olen seda meest tundnud aastaid, on üks omapärane sell
Autolubasid talle mõnda aega ei antud ja kõik sai alguse sääreväristajast mida ta siis oskust mööda tuunis.
Esimene "Viktooria" oli 3-rattaline, aga lenksu asemel rooliga, edasi vedas seda sääreväristaja mootor, millele oli aretatud sundjahutus rolleri stiilis ja (kahjuks) mingi ennesõjaaegse auto 3-käiguline käigukast. Kiirust ehk hea 15 km/h.
Mingi hädine pilt peaks mul kuskil sellest esimesest viktooriast olema.
4-rattaline tuli vist hiljem, ja veel hiljem spetsialiseerus ta mopeedidele (Riga). Parim sõiduriist mida ma mäletan oli mopeedi baasil "Muravei". millele kuulus juurde ka järelkäru.
Viktooriaga tegi ta tõesti pikki sõitusid.
Autolubasid talle mõnda aega ei antud ja kõik sai alguse sääreväristajast mida ta siis oskust mööda tuunis.
Esimene "Viktooria" oli 3-rattaline, aga lenksu asemel rooliga, edasi vedas seda sääreväristaja mootor, millele oli aretatud sundjahutus rolleri stiilis ja (kahjuks) mingi ennesõjaaegse auto 3-käiguline käigukast. Kiirust ehk hea 15 km/h.
Mingi hädine pilt peaks mul kuskil sellest esimesest viktooriast olema.
4-rattaline tuli vist hiljem, ja veel hiljem spetsialiseerus ta mopeedidele (Riga). Parim sõiduriist mida ma mäletan oli mopeedi baasil "Muravei". millele kuulus juurde ka järelkäru.
Viktooriaga tegi ta tõesti pikki sõitusid.