Kuidas teha D-50-st D-240.
#6

Klappide avanemise nurgad on omajagu erinevad aga töötab ka vana nukkvõlliga. Pumba nurk D50 - 15-17 kraadi, D240 - 25-27 kraadi enne ü.s.s. Survet reguleeritakse ikka pihustist. D240 väntvõllile on paigaldatud vastukaalud et taluda suuremaid pöördeid aga kapremondis pandi vahest mootoreid kokku kuidas juhtus. Raskem hooratas teeb jälle mootori tuimaks, kui istud 50 pealt 80 peale ringi on vahe ikka väga tuntav. Raamatut pole ka praegu käepärast aga väikesi erinevusi oli neil mootoreil veel.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Kuidas teha D-50-st D-240. - Autor: Kelm - 22-02-2006, 20:07 PM
RE: Kuidas teha D-50-st D-240. - Autor: v126 - 22-02-2006, 22:05 PM
RE: Kuidas teha D-50-st D-240. - Autor: Põllumees - 22-02-2006, 22:15 PM
RE: Kuidas teha D-50-st D-240. - Autor: Kelm - 22-02-2006, 22:31 PM
RE: Kuidas teha D-50-st D-240. - Autor: I.A - 23-02-2006, 22:07 PM
RE: Kuidas teha D-50-st D-240. - Autor: v126 - 24-02-2006, 22:14 PM
RE: Kuidas teha D-50-st D-240. - Autor: MTZ - 07-03-2006, 16:40 PM
RE: Kuidas teha D-50-st D-240. - Autor: Kelm - 08-03-2006, 23:26 PM
RE:   Kuidas teha D-50-st D-240. - Autor: MTZ - 09-03-2006, 20:52 PM
RE: Kuidas teha D-50-st D-240. - Autor: Kelm - 09-03-2006, 21:13 PM
RE: Kuidas teha D-50-st D-240. - Autor: jaakh - 10-03-2006, 23:51 PM
RE: Kuidas teha D-50-st D-240. - Autor: MTZ - 11-03-2006, 18:48 PM
RE:  Kuidas teha D-50-st D-240. - Autor: I.A - 11-03-2006, 22:14 PM
RE: Kuidas teha D-50-st D-240. - Autor: MTZ - 12-03-2006, 14:13 PM
RE: Kuidas teha D-50-st D-240. - Autor: Proff - 18-05-2010, 14:20 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne