01-03-2006, 13:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2006, 13:32 PM ja muutjaks oli smolin.)
IIIFFFAR Kirjutas:Tolle 06 armatuurlaua pildil on hästi näha detailid, mis 03 ja 06 eristavad. Raadiost kõrgemal oleval liistul on siis punane kontroll-lamp (oli vist pidurisüsteemi oma), näidikute valgustuse regulaator, ohutulede nupp ja suitsusüütaja. 03-el oli seal vaid suitsusüütaja ja sellest kahel pool tühjad vahed, kuhu suitsumehel hea suitsupakki pista. Vasakul pool servas on 06-el vaid üks klahv, tuledelüliti nimelt. 03-el oli algul kolm klahvi: tulede, näidikute valgustuse ja kojameeste omad, hiljem kolis kojameeste lüliti roolisambale, nii et jäi kaks klahvi.
SIIN tore näide "nullkuuest". Natuke kulunud välimusega aga kõik tuled-viled-kilbid-liistud küljes.
Eestis on näha olnud ka Kanadas müügiks mõeldud 06 varianti, mille tunneb kaugelt ära tublisti massiivsemate, (05 ja 07 stiilis) amortidega varustatud kaitseraudade järgi, kuhu eesmised suunatuled sisse ehitatud. Muud erinevused selllisel autol peaksid siis olema: tagatiival helkuri asemel punane lamp, spidomeeter ja läbisõidunäidikud miilides, üht-teist Kanadas nõutavat ohutusvarustust, nagu näiteks bensupaagi juures avariikraan, mis auto ülekaela käimisel kütusevoolu sulgeb, toekamad peatoed, turvavööde signaallamp, kütteseadme hoobade valgustus ja ilmselt muudki nipet-näpet. Kui tuled on sisse lülitatud, põlevad ka lambid nii esi- kui tagatiibadel.
80-ndatel 1600-se mootoriga "päris" 06-t suurt ei tehtudki, olid 1300 ja 1500-ccm variandid, samuti ei saanud ka 07 1600-st mootorit, sest need mootorid läksid Nivadele.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

![[Pilt: e7d3b152a6ef69a4d6b0b7319b11e248.jpg]](http://imgsrv.kuldnebors.ee/dynamic/pimg/e/7/e7d3b152a6ef69a4d6b0b7319b11e248.jpg)