12-03-2006, 09:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2006, 09:50 AM ja muutjaks oli mrali.)
Kusjuures,(kauba)laevade keresid on tehtud ka betoonist,kuid seda üpris vähe ja praegusel ajal enam sellist ehitusmeetodit ei puugita. Ja neid on ka Eesti vetes sõitnud.
Tsiteerides mälu järgi Ants Pärna raamatut "Meri ja mehed", seal kirjutatakse, et Eesti Merelaevandus sai pärast Teist maailmasõda Saksamaalt reparatsiooniks ka laeva "Traktoristka",mis oli raudbetoonkere ja dirižaabli mootoriga. Selle laeva elu aga ei kujunenud aga pikaks,1950. aastate hakul sattus see laev Naissaare kandis madalikule ja lahtipäästmisel raudbetoonkere lagunes.
Rohkem on betooni kasutatud jah väheliikuvate ujuvvahendite nagu ujuvdokid ja naftaplatvormid ehitamisel.
Tsiteerides mälu järgi Ants Pärna raamatut "Meri ja mehed", seal kirjutatakse, et Eesti Merelaevandus sai pärast Teist maailmasõda Saksamaalt reparatsiooniks ka laeva "Traktoristka",mis oli raudbetoonkere ja dirižaabli mootoriga. Selle laeva elu aga ei kujunenud aga pikaks,1950. aastate hakul sattus see laev Naissaare kandis madalikule ja lahtipäästmisel raudbetoonkere lagunes.
Rohkem on betooni kasutatud jah väheliikuvate ujuvvahendite nagu ujuvdokid ja naftaplatvormid ehitamisel.