16-03-2006, 00:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2006, 01:12 AM ja muutjaks oli Edel.)
Mul on ka mõningad küsimused. On kellelgi värskemat infot et kas on praeguseks veel alles Lavassaare Ikarus 255?
Teadjamad,kuskohas Valgamaal seisab Trakmaini Ikarus 256 (reg nr. 265AAN ja 2941 on parginumber?)ja mis selle bussi seisukord ning kas see enam üldse Trakmaini käes on? Võiksite mulle selle bussi täpse asukoha kasvõi privasse anda.
Mida teeb praegu see too Ten-transi (või Team-trans või mis firma oma ta ongi) Ikarus 255 (reg nr. 925BMV)? Äkki on see müüdav?
Põhilised teh. andmed on Ikarus 250 255 ja 256 enam vähem ühed: Mootor Raba D 2156 HM6U,võimsus 141KW/192HJ (2100p/min),pöördemoment 696NM (1300p/min),kubatuur 10349cm3,kiirused on erinevad,ilmselt olenevalt käigukastidest ja tagasillareduktori ülekandearvudest 90,100 ja 102km/h.
Ikarus 260: Mootor on sama nagu eelmainitud,kiirus 70km/h
Need andmet netist võetud,täiendage,teadjamad.
Algul räägiti mulle,et linnaliinibussidel on 192HJ mootorid ja turistikatel 230HJ (tegelikult 223HJ) mootorid. Ma olen aru saanud,et need 230hj meil just levinud ei olnud?
Millest on tingitud linnaliini Ikarus 260 ja turistikatel (250-seeria) tagasildade erinevad hääled? Kõrva järgi teeb vahe kohe ära,kui tihti sõitsid. Ka linnalähiliini 260 tundusid hääle järgi olevat sama reduktor,nagu 250-seeria omadel. Kas 250 ja linnaliini 260 reduktorid on ehituselt kuigipalju erinevad?
Mind on need paar viimast küsimust kaua aega piinanud. Pole taibanud seda ennem uurida....
Teadjamad,kuskohas Valgamaal seisab Trakmaini Ikarus 256 (reg nr. 265AAN ja 2941 on parginumber?)ja mis selle bussi seisukord ning kas see enam üldse Trakmaini käes on? Võiksite mulle selle bussi täpse asukoha kasvõi privasse anda.
Mida teeb praegu see too Ten-transi (või Team-trans või mis firma oma ta ongi) Ikarus 255 (reg nr. 925BMV)? Äkki on see müüdav?
Põhilised teh. andmed on Ikarus 250 255 ja 256 enam vähem ühed: Mootor Raba D 2156 HM6U,võimsus 141KW/192HJ (2100p/min),pöördemoment 696NM (1300p/min),kubatuur 10349cm3,kiirused on erinevad,ilmselt olenevalt käigukastidest ja tagasillareduktori ülekandearvudest 90,100 ja 102km/h.
Ikarus 260: Mootor on sama nagu eelmainitud,kiirus 70km/h
Need andmet netist võetud,täiendage,teadjamad.
Algul räägiti mulle,et linnaliinibussidel on 192HJ mootorid ja turistikatel 230HJ (tegelikult 223HJ) mootorid. Ma olen aru saanud,et need 230hj meil just levinud ei olnud?
Millest on tingitud linnaliini Ikarus 260 ja turistikatel (250-seeria) tagasildade erinevad hääled? Kõrva järgi teeb vahe kohe ära,kui tihti sõitsid. Ka linnalähiliini 260 tundusid hääle järgi olevat sama reduktor,nagu 250-seeria omadel. Kas 250 ja linnaliini 260 reduktorid on ehituselt kuigipalju erinevad?
Mind on need paar viimast küsimust kaua aega piinanud. Pole taibanud seda ennem uurida....
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...