16-03-2006, 23:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2006, 11:18 AM ja muutjaks oli Ishijupp.)
Taas võtab kaasfoorumlaste soovituste hulk silmad kirjuks
Vahet pole, otsustasin oma kompressorile taas elu sisse ajada ja ise oma väikeste valgete kätega värvitöö ära teha, aga sinna on veel aega...
Vahepealsed arengud:
Mootor laiali kitkutud, puhastatud, kõik sisikonnas paiknevad laagrid asendatud KOYO laagritega, kõik simmerlingid asendatud lääne toodanguga, kolvigrupid aetud ühte kaalu, klapid üle lihvitud, uued kolvirõngad- silindrid olid ainult vähese kulumisega ja jäid samaks, uus õlipump koos kaanega, uued tihendid ja taas mootor kokku lapitud.
Hunt hammustagu pilt.ee-d, jälle pikka aega maas, seepärast riputasin mõned pildid neutraalsele pinnale: http://www.zone.ee/angry/
Otsustasin laagritelt mitte kokku hoida, tahan sellest rattast maksimaalset töökindlust. Valitud said järgmiste koodide- nimedega jubinad Balti Laagrist, maksma läksid tuhande eegu juurde, millest enamuse moodustas rulllaagri hind
NJ209_C3 RULLLAAGER
15307AS KAELUSTIHEND 15 X 30 X 7 AS
608510AS KAELUSTIHEND 60 X 85 X 10 AS
6205ZZ_C3 GEN. LAAGER 6205 ZZ C3
6204_C3 GEN. LAAGER 6204 C3
6209ZZ_C3 GEN. LAAGER 6209 ZZ C3
c3 -st väiksema lõtkuga ei julgenud valida- vene mootorite ebatäpsuse ja lokaalsete kuumenemiste juures ei tahtnud riskida mootori kokkujooksmisega... eks loomkatsetused näitavad kas oli õige otsus
Ahjaa- üks laager oli omale pesa pisut suureks käianud, selle fiksimiseks kasutasin spets. laagriliimi.
Tänaseks on laiali lammutatud käigukast ja tagareduktor, simmerlingid ja laagrid välja võetud ning tellimus Balti Laagrisse sisse antud- homme peaks tellimus koos olema. Rattalaagrid olid veel üsna kõbusad, aga kui juba laristamiseks läks, siis tellisin kõigile neljale rattale ka need uued. Kui õnnestub nädalalõpuks linnugripp kontidest välja saada, siis panen käigukasti ja reduktori kokku ja riputan mõned pildid kah üles.

Vahepealsed arengud:
Mootor laiali kitkutud, puhastatud, kõik sisikonnas paiknevad laagrid asendatud KOYO laagritega, kõik simmerlingid asendatud lääne toodanguga, kolvigrupid aetud ühte kaalu, klapid üle lihvitud, uued kolvirõngad- silindrid olid ainult vähese kulumisega ja jäid samaks, uus õlipump koos kaanega, uued tihendid ja taas mootor kokku lapitud.
Hunt hammustagu pilt.ee-d, jälle pikka aega maas, seepärast riputasin mõned pildid neutraalsele pinnale: http://www.zone.ee/angry/
Otsustasin laagritelt mitte kokku hoida, tahan sellest rattast maksimaalset töökindlust. Valitud said järgmiste koodide- nimedega jubinad Balti Laagrist, maksma läksid tuhande eegu juurde, millest enamuse moodustas rulllaagri hind
NJ209_C3 RULLLAAGER
15307AS KAELUSTIHEND 15 X 30 X 7 AS
608510AS KAELUSTIHEND 60 X 85 X 10 AS
6205ZZ_C3 GEN. LAAGER 6205 ZZ C3
6204_C3 GEN. LAAGER 6204 C3
6209ZZ_C3 GEN. LAAGER 6209 ZZ C3
c3 -st väiksema lõtkuga ei julgenud valida- vene mootorite ebatäpsuse ja lokaalsete kuumenemiste juures ei tahtnud riskida mootori kokkujooksmisega... eks loomkatsetused näitavad kas oli õige otsus

Ahjaa- üks laager oli omale pesa pisut suureks käianud, selle fiksimiseks kasutasin spets. laagriliimi.
Tänaseks on laiali lammutatud käigukast ja tagareduktor, simmerlingid ja laagrid välja võetud ning tellimus Balti Laagrisse sisse antud- homme peaks tellimus koos olema. Rattalaagrid olid veel üsna kõbusad, aga kui juba laristamiseks läks, siis tellisin kõigile neljale rattale ka need uued. Kui õnnestub nädalalõpuks linnugripp kontidest välja saada, siis panen käigukasti ja reduktori kokku ja riputan mõned pildid kah üles.