18-03-2006, 19:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2006, 19:33 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Ma miskipärast arvan, et siim006 pakkus seda Audit üsna lambist, ilma seda Mossega otseselt võrdlemata.
Mis puudutab seda esivedrustuse ümber tõstmist üldiselt, siis mina isiklikult eriti ei usu et selle doonori leidmisega nii kõvasti veab, et lihtsalt tõstad külge ja ongi korras. Vedrustus ei ole lihtsalt nii tehtud, et kõik muud asjad ära mahuks, pigem vastupidi. Kui geomeetria paika saad, siis avastad, et sama vaeva ja oskusteabe kombinatsiooniga oleks võinud nullist uue teha.
Kas seda mootorit ikka ei anna kuidagi modida, et originaalile vahele mahuks? Ma kujutan ette et isegi kuiva karteri ehitamine on 7 korda lihtsam kui see vedrustuse asi. Õlivanni lihtsalt ringi tegemisest rääkimata. Võimalus on veel see mootori alune põiktala teistsuguseks teha. Kollektorid saab läbi rattakoopa välja viia.
Mis puudutab seda esivedrustuse ümber tõstmist üldiselt, siis mina isiklikult eriti ei usu et selle doonori leidmisega nii kõvasti veab, et lihtsalt tõstad külge ja ongi korras. Vedrustus ei ole lihtsalt nii tehtud, et kõik muud asjad ära mahuks, pigem vastupidi. Kui geomeetria paika saad, siis avastad, et sama vaeva ja oskusteabe kombinatsiooniga oleks võinud nullist uue teha.
Kas seda mootorit ikka ei anna kuidagi modida, et originaalile vahele mahuks? Ma kujutan ette et isegi kuiva karteri ehitamine on 7 korda lihtsam kui see vedrustuse asi. Õlivanni lihtsalt ringi tegemisest rääkimata. Võimalus on veel see mootori alune põiktala teistsuguseks teha. Kollektorid saab läbi rattakoopa välja viia.