Stock Gaz-69A
#4

Kõige nõrgem koht sel autol on raam, mis tihtipeale väsib. Tasub igal juhul tsekata, et auto nagu \"madu\" ei käituks. Teine, mis otseselt raamiga seondub, on roolikarbi kinnitus. See maastikul mütates võib lahti murduda, kui raam sealt alt veidi mäda on. Igal juhul tasub kõik tavotiniplid korralikult pritsiga üke käia (minu omal roostetas peale \"veeprotseduure\"seistes siduripedaali võll kinni). Mingiks rajuks off-roadimiseks jääb mootor selgelt lahjaks, paksu liiva ja järske tõuse auto eriti ei armasta. No ja nagu ikka, niiskustõrje kapoti all jagaja-juhtmete ümber. Mootoriruum alt täiesti lahti ja juba 30cm vees lendab kogu vesi otse jagajale. Stock-mootoriga ei tasu blokkide puudumist põdeda, 4 ratast korraga mudas ei jõua ta mingil juhul ringi ajada, tapab siduri imekähku. Ja vahekastis peab olema korralikult palju õli. See \"sureb\" tihtipeale vähe rajuma sõitmise käigus. Aga üldiselt suudab 69 mõistlikul ümberkäimisel gaasiga mõnes kohas üllatada...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Stock Gaz-69A - Autor: jungle - 12-03-2003, 17:59 PM
RE: Stock Gaz-69A - Autor: kuko - 24-05-2004, 20:45 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Off-Road - 12-03-2003, 18:20 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Tom - 29-04-2003, 09:48 AM
gaz69 - Autor: PlyVal64 - 29-04-2003, 12:55 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne