20-03-2006, 00:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2006, 09:52 AM ja muutjaks oli Jesper.)
On küll vahe, plokki pead sa sama suure surveastme saavutamiseks oluliselt vähem lihvima kui kaant. Mida vähem kaane kallal nokkida, seda parem asi tuleb, põlemiskamber ei ole lihtsalt niisama nalja pärast sellise kujuga nagu ta on. See käsitlus, et detonatsiooni tõenäosus sõltub ainult surveastmest, on väga lihtsustatud. Tegelikus elus sõltub põlemiskambri kujust vähemalt sama palju.
Ega see muidugi elu ja surma küsimus ei ole, lihtsalt väike nipp. Kordan igaks juhuks veelkord, et ma tean gaasist ja gaasimootoritest ainult seda, et nad teevad paha haisu. Kogu see jutt on bensiinimootorite kohta.
Parandus: link maha koristatud.
Ega see muidugi elu ja surma küsimus ei ole, lihtsalt väike nipp. Kordan igaks juhuks veelkord, et ma tean gaasist ja gaasimootoritest ainult seda, et nad teevad paha haisu. Kogu see jutt on bensiinimootorite kohta.
Parandus: link maha koristatud.