20-03-2006, 16:06 PM
Kahtlemata oleks ta saanud oma aja kaunitari tiitli. Tundub, et see lahtine versioon oli väljatöötamisel samal ajal sedaaniga 408. Ees on horisontaaltriipudega kannel, mis sellisel kujul tootmisse ei jõudnud vaid hoopis neljarealise vertikaaltriipude-avadega kandlega. Omal vedelevad 3 tehase käsiraamatut, millest 67.a raamatul on kaanepildiks ka samuti horisontaaltriipude-avadega kahelaternalise versiooni pilt, ka lk. 4 olev mudelifotol sama. Teistes kahes 68. a. raamatus ikka see üldlevinud kannel. Kõigis kolmes raamatus aga lk. 107 laterna võru eemaldamise fotol aga jällegi näha horisontaaltriipudega kannelt. Ka ei läinud tootmisele ka sellised keskelt lamedad ratta ilukapslid, vaid sarnased keskelt munaja kujuga kapslid.
Sama kabrioleti pikad tagatiivad koos harjaliistuga leidsid aga kasutust mudeli 433 juures.
Sama kabrioleti pikad tagatiivad koos harjaliistuga leidsid aga kasutust mudeli 433 juures.