21-03-2006, 17:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2006, 17:09 PM ja muutjaks oli valdo.)
-AsjaPulk- Kirjutas:Aga,kuhu need kadusid ja kas on veel mõni isend Eesti pinnal järgi?
EMEXi nõukogudeaegne eelkäija oli Вторчермет. Ja üsnagi suur vanarauaplaan ei jätnud erilist mõtlemiskohta, et mida teha pikemalt seismajäänud tehnikaga. Muidugi, kõik asjad vanarauda küll ka ei läinud ja kui see isend Sind väga huvitab, võiksid veidi Eesti peal ringi otsida.
Lootused pole siiski eriti suured. Võrdluseks võin öelda, et tavaline CK-4'gi (mida 1970ndatel oli lademetes) on kaasajal juba üsna haruldus. Nivade (СК-5) põlvkond lihtsalt sõi nad välja. CK-4 on alles vaid väga üksikud isendid (otsing foorumis abiks, sest need on siit läbi jooksnud).
Isiklikult arvan, et kui mõni СКГ-4 oligi alles kolhoosiaja lõpuni ning sattus kolhooside lagunemisel vm põhjusel erakätesse, siis tegid "kuldsed käed" ta tavaliseks rataskombainiks ümber, sest enamikel juhtudel ei ole roomik-kombainiga midagi peale hakata.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel